Wat is er toch aan de hand

<p>pff ik zit met mijn handen in het haar. Dochter is 9 weken en al 3 dagen ontroostbaar overdag. Waar ze normaal alleen in de draagzak wilde slapen lijkt dat ook nu niet meer te werken. Probeer zoveel mogelijk rust en regelmaat aan te houden maar dat is haast onmogelijk. Als ze slaapt is ze na een half uur wakker en begint dan weer te krijsen. Flessen drinkt ze al een paar weken erg slecht en onrustig. Gelukkig kan ik deze week bij de osteopaat terecht, dat is mijn laatste hoop op dat iemand ons kan helpen. Zijn al bij kinderarts, CB en fysio geweest. Koemelkallergie en mogelijk reflux heeft ze sowieso. </p><p>Oudste zoon was een huilbaby en dan nu dit. Hadden gehoopt dat het ons niet twee keer zou overkomen.. gelukkig gaan de nachten wel aardig goed :) ik ben gewoon niet gemaakt voor de baby tijd van mijn kids volgens mij. </p>

Misschien een het tweede sprongetje? Mijn zoontje is dan ook ontzettend onrustig, slaapt overdag slecht tot helemaal niet en drinkt slecht aan de borst!
Hopelijk gaat het snel weer beter!
Liefs

Klinkt als sprongetjes gedrag. Volgens de oei ik groei kalender is week 9 midden in sprong 2 dus zou kunnen kloppen. Die periodes kunnen pittig zijn inderdaad. Fijn dat de nachten wel goed gaan! Gelukkig zijn het allemaal fases, dus het  gaat ook weer over ;) maar voor nu: sterkte en je doet het super goed hoor! 

In mijn dochter dr 2e sprongetje sliep ze overdag ook heel slecht. In bed of de box slapen? No way. Sprongetje was voorbij en bam ze slaapt weer in de box. (Leg dr eigenlijk nog te weinig in dr eigen bed alleen snachts) 
mn dochter is nu 10 weken. 

Zou heel goed een sprong kunnen zijn! Onze zoon is dan ook totaal zichzelf niet en dat uit zich vooral in nog minder slapen dan hij al doet. Ook flessen gaan dan opeens niet meer leeg. Inmiddels herken ik het gedrag wel. Het komt vast goed! 

Terug
Bovenaan