wat is het beste?????

hoi meiden

Ik wil geen borstvoeding geven maar de fles.
Maar wie weet wat ik het beste aan flesvoeding kan geven?
Want dat vraag ik me af.
Ik ben nu 34wk
En me baby is al vrij ver ingedaald en wil dus al vast een
voorraadtje halen voor dat ik ga bevallen.

Gr en al vast bedankt.
Sterte met jullie zwangershap
 
Hoi Penny,

Ik zou dit even met je verloskundige overleggen,atel je haalt nu een hele voorraad en achteraf blijkt je kindje gevoelig,of het het last van allergische reactie's,dan moet je toch overgaan op een ander merk
Anders kun je ook de nutricialijn bellen op de site staat het nummer voor advies met babayvoeding


groetjes monique
 
Hoi penny,

je moet de voeding nemen waar jezelf het meeste vertrouwen in hebt. MIjn zoontje heeft naast de borstvoeding Friso gehad omdat ze dit in het ziekenhuis ook gebruiken. Maar dat is maar net wat jezelf wil. Alle merken doen hetzelfde voor je kindje en ik raad je aan om niet te snel met hypo-allergene voeding te starten, want best kans dat je kindje dit helemaal niet nodig heeft. Dus neem iets wat in je omgeving ook wordt gebruikt, dan heb je vraagbaken

groetjes carreen
Mama van sebastiaan ( 19 maanden)
zwanger 28 wkn 1 dag
 
Hoi

Ik zou ook even wachten totdat je kindje geboren is. Zodra je kindje geboren is krijg hij of zij voeding in ziekenhuis (of je moet thuisbevallen) dan even bespreken met je verloskundige. Ik begon bij mijn zoontje met borstvoeding (wilde ik echt heel graag) maar helaas ging het echt niet en na een paar dagen zijn we overgestapt naar flesvoeding. Hij kreeg toen Friso (kraamhotel) en dat ging goed thuis ben ik dat ook gaan gebruiken maar ben na ongeveer 2 maanden overgestapt naar Nutrilon. Dat beviel ons veel beter niet meer spugen, betere ontlasting en hij vond het gewoon veel lekkerder. Het hangt dus echt van je kindje af.

Succes! Gr. Nancy
 
Terug
Bovenaan