wat is het eerste wat je kocht na de test voor de kleine

maandag heb ik de test gedaan

en ik heb vandaag zo en leuke vierkante knuffel gehaald.

het voelde alsof ik het moest doen.  ik werd ook echt verdrietig bij het idee dat ik er een niet zou kunnen vinden

wat hebben julie gekocht voor de kleine nadat je de test heb gedaan of durf je nog niet te kopen?

Wij hebben eerst de termijnecho afgewacht en toen kochten we als eerst samen een kinderwagen. Er was een magazijnuitverkoop dus dachten we te gaan kijken. Het was vooral erg leuk om echt iets samen te kopen.

Haha, ik heb nog niets gekocht. Nu 6 + 4 weken. Ik wacht nog even een paar weken. We hebben over twee weken de eerste echo en gaan een paar dagen later op vakantie. Ik gok dat vrij daarna de termijnecho plaatsvindt en daarna ga ik los.

Sokjes en een speentje, het voelde zo onwerkelijk (het kwam ook een beetje onverwacht haha..) Elke keer als ik het in mn handen had savonds dacht ik jeetje ik ga echt een kindje krijgen! En hoe meer het doordrong hoe gelukkiger ik werd! :)

Ik heb van allerlei cadeaus gekregen toen we onze familie bekend maakten dat ik zwanger was. Van Zwitsal pakketten tot speentjes en pakjes, ook zwangerschaps boeken. Zelf heb ik nog niks gekocht ben nu 13+4!

Terug
Bovenaan