Wat is het favoriete vervoermiddel van jullie kleintjes (foto's)

A

Anoniem

Guest
Lukas heeft voor zijn verjaardag een quad gehad. Hij kwam iets later dan zijn verjaardag dus op ons weekend op texel (met mijn familie) kon hij er voor het eerst gebruik van maken.

Het lijkt mij wel leuk als we in dit topic het favo vervoermiddel van je kleintje hier neerzetten, of in elk geval degene die mama het leukst vind...

Hij is electrisch en hij weet al enigzins hoe hij hem voorruit kan krijgen. Zodra hij het ding ziet gaan zijn oogjes glimmen...

hahahaha.....stoer zeg....

yoëll hiero is helemaal verzot op zn politiemotor op accu....en natuurlijk op zn nieuwe heftruck...helaas kan hij daar zelluf nog niet op bewegen want hij kan niet bij de trappers.....

deze foto is al een paar maandjes geleden genomen...hihi heb geen recentere van zijn motor

deze foto is van donderdag.....toen heeft ie zn heftruk gekregen die ik voor hem heb gewonnen...helemaal trots klimt ie in en uit en duwt ie hem....

mmm moeilijk kiezen.. jaimey heeft 2 favorieten.

Hier ook de politie motor

En zijn traktor

gr kaat

Poeh, wat een apparaten allemaal, stoer zeg! Hier hoop ik dat de driewieler die Thom volgende week voor zijn eerste verjaardag gaat krijgen favoriet wordt..nog even geduld dus..

Dean krijgt deze 3-wieler voor z'n verjaardag over 2 weken. Hij heeft 'm al wel even getest.

Groetjes,
Nelly.

eeehhh zijn buik!! hahahahaha

Ivar zit nog nergens stevig op, laatst nog omgevallen op zijn driewieler...

maar het komt vast nog wel!

Groetjes Jenneke

Kian gebruikt vooral graag z'n vader als vervoermiddel! Hij brult het uit op z'n nek. Nou doet pappa ook wel vaak heeeeel raar hoor! Deze foto is alleen wel al van ff geleden (mis een paar tanden).
Liefs Nelleke

hahaha, Nelleke!! Geweldige foto, geweldig vervoermiddel (het beste zou ik zo zeggen!!)
Liefs, Susan

Terug
Bovenaan