Wat is het hier nog rustig.

A

Anoniem

Guest
Ik vind het hier nog aardig rustig.
Er zijn volgens mij toch al wat aardig dames die de 37 weken al gepasseerd zijn.
Als ik het goed heb zijn er wel al twee bevallen.  1 in Juli en 1 in Augustus.
Elke keer als ik kom kijken hier denk ik dat er wel een bevalling staat vermeld maar nee hoor elke keer nog niks. Jullie houden het wel spannend. Ik ben nu pas 35 weken dus van mij kun je nog niks verwachten....haha

haha, ik zou ook al wel willen bevallen hoor... maar helaas, ik wacht...wacht...wacht... tot dat het komt....

Groetjes, Mirjam (37+2)

Haha! Moet altijd zo lachen om die plaatjes van je! Maar het is hier idd rustig. moet eerlijk zeggen dat ik zelf allang had verwacht mijn kleine meid in mijn armen te houden, maar de 'bedrust' helpt goed. Vanaf morgen ben ik 37 weken, dus als ik thuis had mogen bevallen dan mocht het vanacht gaan gebeuren. Ben echt benieuwd wie de volgende is die gaat bevallen. In ieder geval volgende week is er babynieuws door de geplande keizersnedes. Heel veel succes allemaal!

Groetjes Maaike

Ja rustig he?
Misschien is Mommy75 wel de volgende! (volgende week woensdag!).

Zeg die plaatjes; die zijn grappig!

x Petra, (morgen pas 35 weken)

Hoi

Ja iedereen wil wel denk.
Ik ben over 11 dagen uitgerekend, 2 september.
Van mij mag hijkomen maar ja we zien   het wel

Jacomien
38 weken en 3 dagen

Ik verwacht ook elk moment beebs maar inderdaad is het hier nog erg rustig. ik zou volgende week wel willen bevallen maar daar heb ik helaas niets over te zeggen!
Maar er is toch pas 1 bevallen(Noud) of heb ik iets gemist??

gr

Marielle
37w2d

Het is hier inderdaad nog erg rustig, maarja zal je zien dat als er straks eentje begint er opeens heel volgen en het niet meer bij te houden is.

Ik ga nog steeds uit van woensdag aanstaande, ik controleer tegenwoordig een paar keer per dag of het hoofdje nog bovenin zit haha. Ik zei nog tegen mijn moeder vandaag, misschien als ze veel gaat bewegen dat ik wat kan gaan lopen om haar in slaap te schommelen zodat ze blijft liggen hoe ze ligt? Mijn moeder vond dat maar gek, maar nu hebben ze volgende week woensdag gezegd en nu moet het dat ook worden, dus als ik moet lopen om haar in slaap te schommelen dan doen we dat. Zou het helpen denken jullie?

Terug
Bovenaan