Wat is het leven toch af en toe moeilijk

A

Anoniem

Guest
Hallo mede lot genoten,

Hoe is het met iedereen hier ...? Ik heb me een beetje afzijdig gehouden afgelopen 2 weken, maar heb wel meegelezen en aan iedereen gedacht.

Wat is het leven af en toe toch hard, soms kan ik het gewoon niet hebben dat anderen binnen een poep en een scheet zwanger zijn en wij niet :-(
Natuurlijk gun ik het wel iedereen maar ik WIL OOK !!!!!
Nou we zijn inieder geval een stapje verder, en lopen nu bij de gyn maar mijn gevoel zegt misschien gaat ook dit wel lang duren. Op dit moment zitten wij in ronde 12. A.S. maandag weer terug naar het ziekenhuis voor bloed prikken en uitslag van mijn bloed en mijn vriend zijn zaad, dan weten we misschien wel meer over hoe of wat.

We laten jullie het wel weten natuurlijk.

Ik heb ook besloten om me weer te storten op afvallen, was vorig jaar ruim 18 kilo afgevallen en wil er graag nog meer af, misschien denk ik dan niet meer zoveel aan zwanger worden.

Jullie horen nog van me !!!

Liefs Belinda

HOi Belinda

I know the feeling. Jaartje bezig, 9 rondes want 2x geen eisprong. Nu lage temp en NOD in zicht, waarschijnlijk weer niet gelukt!

Heel veel sterkte, ooit lukt het ons!
Als je cht wilt afvallen, gezond, dan kan ik je Het south beach dieet aanraden.

Groetjes
Martine

Hey meid,
Tja we zitten bijna allemaal in hetzelfde schuitje hier op de site, en ik weet onze tijd komt ook !!!

Bedankt voor je tip ... maar waar kan ik info daarover vinden ?????

Liefs Belinda

Hoi hoi,ik weet er ook alles van!!!de mensen om me heen in de familie raken meteen zwanger en ik ben ook al weer in ronde 11 beland,maar blijf erin geloven dat het een keer lukt,veel sucses gr manuela

Ik wilde je vast veel succes wensen voor a.s. maandag!!!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan