Wat is het leven toch moeilijk ... af en toe

Goedemorgen allemaal,

Moet heel even mijn ei kwijt .... soms blijf ik het toch wel moeilijk vinden al die baby's en zwangeren om me heen.
Nu 2 jaar en 7 maanden verder, en nog steeds geen zwangerschap of kindje ... en alleen een miskraam rijker. Wat is het leven toch hard .... !!!!!

Mijn zus is op dit moment zwanger van de tweede, had al een zoontje en weet sinds vorige week dat ze er een meisje bij krijgt .... oh wat ben ik jaloers zeg !!!!! Dat wil ik ook ... maar soms zegt ze echt dingen en houdt geen rekening met onze gevoelens .... ze vertelde het zo van straks krijgen pa en ma een kleindochter en hebben ze alles wat ze kunnen krijgen een kleinzoon en kleindochter !!!!! Grrrr......

Toen kwam vanmorgen ook nog een collega met het leuke nieuws dat ze zwanger is en is uitgerekend op 21 feb (op die dag was ik ook uitgerekend), ze zat heel leuk te vertellen dat ze het eerst niet eens wou houden omdat het niet in hun leven past maar uiteindelijk toch maar gehouden .... ze mag blij zijn dat ze zwanger is want niet bij iedereen is het zo vanzelf sprekend om zwanger te worden ....

Zo ik ben mijn ei weer kwijt, bedankt voor het 'luisterende' oor !!!!

Liefs Belinda.        

Hoi Belinda,

Heel herkenbaar hoor voor velen van ons helaas. Ik kan me voorstellen dat je die opmerking van je zus echt niet leuk vindt. Ik vind het ook niet erg tactisch. Net of je ouders niet net zo blij zouden zijn met jouw kinderen. Ik denk echter dat ze het niet eens in de gaten heeft dat ze jullie hiermee kwetst.

Wij zijn nu ook ruim 2,5 jaar onderweg en hebben ook een miskraam achter de rug. Het geeft een heel leeg gevoel he. Maar er komt echt een dag dat het ons ook gegunt wordt hoor! We blijven hopen!

gr.Inge

Heee Belinda,

Het is idd niet altijd makkelijk het leven, kan me voorstellen hoor dat het niet makkelijk voor je is dat je zus nu weer zwanger is van de tweede. Maar het gaat jullie ook zeker lukken kop op, geef niet op, het is ook zeker voor jou weggelegd, en ik ben het met Ing eens dat ze het zo niet heeft bedoeld omdat zo tegen je ouders te zeggen..

liefs Mickey

Hoi Belinda,

Ik weet precies wat je bedoeld, iedereen word maar zwanger en sommige hebben dan ook nog van die uitspraken van: Tja eigenlijk past het niet in mijn leven op dit moment, het niet gepland.............ik ken iemand die heeft inmiddels 2 keer abortus gepleegd omdat ze er niet klaar voor was, en toen nog eens twee kinderen gekregen die ook niet gepland waren maar ze vond dat ze niet nog een keer abortus kon laten plegen. En dat terwijl anderen (zoals wij) er alles voor over hebben.............het is zo zo oneerlijk verdeeld in de wereld.

Weet je zus wel dat jullie bezig zijn trouwens? Ik vind het nogal een vreemde uitspraak. Snap dat je dat heel veel pijn doet.
Vind het echt zeer ontactisch en egoïstisch van haar. Maar goed ze zal het misschien niet zo bedoeld hebben.

Hoop zo voor jullie dat jullie je ouders ook een mooi kleinkind kunnen schenken, ik zal duimen!

Groetjes,

Cynthia

Terug
Bovenaan