Wat is het leven toch moeilijk .... af en toe ....

Goedemorgen allemaal,

Moet heel even mijn ei kwijt .... soms blijf ik het toch wel moeilijk vinden al die baby's en zwangeren om me heen.
Nu 2 jaar en 7 maanden verder, en nog steeds geen zwangerschap of kindje ... en alleen een miskraam rijker. Wat is het leven toch hard .... !!!!!

Mijn zus is op dit moment zwanger van de tweede, had al een zoontje en weet sinds vorige week dat ze er een meisje bij krijgt .... oh wat ben ik jaloers zeg !!!!! Dat wil ik ook ... maar soms zegt ze echt dingen en houdt geen rekening met onze gevoelens .... ze vertelde het zo van straks krijgen pa en ma een kleindochter en hebben ze alles wat ze kunnen krijgen een kleinzoon en kleindochter !!!!! Grrrr......

Toen kwam vanmorgen ook nog een collega met het leuke nieuws dat ze zwanger is en is uitgerekend op 21 feb (op die dag was ik ook uitgerekend), ze zat heel leuk te vertellen dat ze het eerst niet eens wou houden omdat het niet in hun leven past maar uiteindelijk toch maar gehouden .... ze mag blij zijn dat ze zwanger is want niet bij iedereen is het zo vanzelf sprekend om zwanger te worden ....

Zo ik ben mijn ei weer kwijt, bedankt voor het 'luisterende' oor !!!!

Liefs Belinda.  

Lieve Belinda,

wat kunnen sommige mensen nog bot zijn he.

Ik weet nog dat een vriendin van mij vlak na mijn eerste miskraam zei,
dat ze tegen haar vriend had gezegd dat ze hoopte een miskraam te
krijgen want dan kon ze bij hem weg (ze hadden een flinke ruzie). Dat
je zoiets eruit flapt, ach dat kan gebeuren, maar dat je zoiets vertelt
en dan ook nog eens tegen iemand die net een miskraam heeft gehad.
Vreselijk gewoon.

Trek je er maar niets van aan, van al die woorden. Je ouders hebben dan
misschien straks een kleinzoon en - dochter, maar ook jou kindje zal
heel bijzonder voor hen zijn. En nog belangrijker jij weet jou kindje
straks ook te koesteren en je weet hoe groot het geschenk is, juist
omdat het jullie zoveel moeite hefet gekost.

Heel veel sterkte meid.

Kus

PS: het lijkt soms wel dat zwangere vrouwen iets egoïstischer zijn en
daardoor geen rekening houden met de gevoelens van anderen. Zorg ervoor
dat jij straks zo niet bent, kan je met trots naar jezelf kijken dat je
een sterk persoon bent, met inlevingsvermogen naar anderen

hoi hoi

inderdaad wat kunnen sommige mensen toch ontactisch zijn..
misschien is je zus zo blij dat ze even niet dacht aan wat dat voor jou betekend en hoe dat bij jou over komt........sommige mensne zitten op zo'n roze wolk dat ze helemaal in hun eigen wereldje leven en zich niet meer kunnen inleven in anderen..

vertel het ze gewoon een keer of zeg het tegen je moeder,.. ik denk dat zij dan iets zegt wat jou weer wat happyer kan maken...

het leven is soms gewoon zo hard, alles gaat door en alles gaat verder en daar moeten wij onze weg dan in zien te vinden........

meid ,jullie tijd komt nog wel en dan ben jij de gelukkigste meid .van de wereld..

tobi

Terug
Bovenaan