Wat is het moeilijk om het geheim te houden.

Ik ben nu 6 weken zwanger. Over 3 weken ga ik voor de eerste keer naar de verloskundige. Als het goed is kunnen we dan het hartje horen, en pas daarna willen we het nieuws de wereld in brengen.

Maar tjonge, wat is het enorm moeilijk om het geheim te houden. Het liefst zou ik het nu al van de daken schreeuwen.

Herkenbaar???

Hahaha ik kon het afgelopen weekend niet meer voor me houden bij mijn ouders. Ik ben ook 6, bijna 7 weken. Ik moest me in zoveel bochten wringen om niets te hoeven zeggen, het voelde op een gegeven moment bijna als liegen en toen kon ik het niet meer voor me houden. We houden het nog wel stil voor mijn schoonouders en de rest tot 12 weken. Maar nu kan ik tenminste ook lekker mijn hart luchten bij mijn ouders en vragen stellen :D

Hoi!

Kan ik me goed voorstellen! Mijn ouders en zussen weten het ook... Ik moest het kwijt!!

Wij hebben het afgelopen halfjaar 3 miskramen gehad, en ik heb hierover altijd goed kunnen praten met mijn familie.Vandaar dat we gelijk het goede nieuws zijn gaan vertellen!

Maar mijn schoonouders, vrienden en kennissen krijgen het echt pas na 12 weken te horen. Ik vind het gewoon nog heel eng en spannend, er kan zoveel mis gaan! Misschien wat ouderwets, maar ik durf het gewoon niet!

Wij zijn nu 7 weken zwanger.

:)

Terug
Bovenaan