Wat is het nou??

A

Anoniem

Guest
Ik ben heel onzeker. Herkent iemand dit? Wij kijken uit naar een 2e zwangerschap. Maar ik weet niet of ik nou echt graag wil of dat ik het best vind als het nog laat wachten. Ben wel teleurgesteld als ik ongi ben geworden maar ergens ook opgelucht. Weet niet wat ik van mezelf denken moet!! Wil ik het nou wel of niet??
Wat moet ik er mee?
En dan nog wat. De laatste cyclus was ik ruim een week overtijd en niet zwanger volgens de test. De ongi duurde maar ruim 2  dagen toen werd het al weer heel weinig. Ben ik niet gewend, is altijd een dag of 4-5 best heftig. Maar ja, niet zwnager dus ws, maarre, wanneer moet ik noe weer ongi worden hè? Moet ik nou vanaf   het begin van het bloedverlies tellen of vanaf dat het 4 weken was? Ben altijd stipt op tijd!!
Twijfel de twijfel... Brr, toch niet echt lekker zit het me allemaal. Ik weet niet goed wat ik er allemaal mee aanmoet...
Hebben jullie tips, ideeen, enz?

Hoi hoi,

hoe oud is je eerste als ik vragen mag??
Ik heb een dochter van 3 en ik ben nu 33 weken zwanger van de tweede...wij wilde eerst maar 1 kindje, maar wij zijn ook aan het twijfelen gegaan toen Nikki 2 was. Ik zei toen wel dat als ik een tweede wil, mag er niet meer dan 3 jaar tussen zitten, anders vond ik het leeftijdsverschil te groot.
Bij mij en m'n zus zit er ook 5 jaar tussen en da's o de lange termijn echt te veel...

Groetjes Valerie

Succes met je keuze, maar als je twijfelt nog niet doen!! Straks krijg je spijt en dan....

Onze oudste, een jongetje is ongeveer 1 jaar. Ik zou het ook leuk vinden als er niet al te veel leeftijdverschil tussen zit...
Spijt krijgen, nee, dat denk ik niet. We zijn allebei gek op kinderen en ik zou het echt wel graag weer willen, maar er zitten best wat maren aan. Ik ben lich niet zo heel sterk en psych ook niet de beste, en dan is het toch best heel wat. Maar ik zou er echt heel blij mee zijn   nog zo'n ukkie in huis...

hallo, ik vind wel dat je het wel kan willen dat de leeftijd niet zo groot is die er tussen zit maar dat heb je niet altijd voor het kiezen wij zijn ook gestopt met de pil toen mijn dochtertje 2 jaar was maar nu is ze inmiddels 4 jaar en nu ben ik nog niet zwanger???
dus ik vind eigenlijk dat je gewoon blij mag zijn als je kinderen of meerdere kinderen krijgt???!!want als het dan nu wel een keer wil lukken in het nieuwe jaar dan wordt mijn dochtertje bijna of is helemaal 5 jaar!!! dus je weet het maar nooit, maar een aantal jaar ertussen heeft ook zo zijn voordelen, alles heeft zijn voordelen en nadelen,
veel succes, groetjes wendy

Terug
Bovenaan