wat is het nou

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Merel is de laatste dagen regelmatig ontroostbaar.
Kan verschillende oorzaken hebben en misschien wel allemaal tegelijk.
ze begint namelijk regelmatig te huilen als ze me niet meer ziet, (verlatingsangst???)
het kan zijn dat ze krampjes heeft want ineens poept ze veel minder.
Ben dan ook maar even gestopt met fruithapje.
kan zijn dat ze tandjes krijgt. Ze heeft al weken rode wangen maar ik voel of zie nog steeds niks.

Ze heeft in elk geval geen koorts en af en toe is ze inees supervrolijk en lacht dat het een lieve lust is.
Alleen als ze dna weer van iets schrikt probeer der dan maar eens stil te krijgen.
Ook spuugt ze ineens weer meer.

Ik weet niet hoor wat ik eraan kan doen. De ene keer vind ze het hherlijk als je haar even oppakt en wiegt de andere keer bleert (ja het is echt geen huilen meer te noemen) ze de hele boel bij elkaar.

Inmiddels probeer ik vanalles om haar te laten poepen over het buikje wrijven ,cinneababy, beentjes bewegen.
Smeer ik dentinox op haar kaakjes en zing ik me dat het een lieve lust is want dat lijkt haar dan nog het meest te kalmeren
Gelukkig slaapt ze nog wel redelijk.
Maar ik moet zo gaan werken. hoop echt dat ze bij de oppas iets rustiger is dan vanochtend.
Toen was er helemaal geen land met der te bezeilen

Hoi. Ik weet niet hoe oud ze is maar het zou een soort van verlatingsangst kunnen zijn idd.. Misschien zit ze midden in een sprongetje of zo..
Die van mij heeft ook altijd rode wangen en bijt altijd op zijn handjes maar ik roep al 3 maanden Hij krijgt tandjes! maar tot op de dag van vandaag zit er nog niks.. Ben dus ook maar gestopt met de druppels.
Toen mijn zoontje voor het eerst fruit kreeg (nu een week of 2 geleden) heeft hij ook een paar dagen niet gepoept en daar had ie ook veel last van... Ik wreef dan regelmatig over zijn buikje en dat vond ie heerlijk..Na een paar dagen had ie een HELE volle luier en nu gaat het weer goed..
Ik hoop dat het snel over is, want het is niet leuk als je kleintje zich niet lekker voelt en je niet weet wat er is..
Gr. Anne-Marie

Ook ik ben een beetje aan het afvragen waar mijn meissie last van heeft!! Ze drinkt sinds een paar dagen slechter, slaapt of heel   veel of bijna niet en heeft veel dunne gele poep. Ik denk tandjes, maar zou ook weer een virusje kunnen zijn....
Jammer he, dat ze niet kunnen praten, wisten we het meteen!!!

Groetjes Martine

nou na 4 peopluiers in nog geen 12 uur tijd is ze weer helemaal zichzelf.
OOk zijn er witte puntjes in de onderkaak gesignaleerd.

Lotte is ook al sinds een aantal dagen ontroostbaar, chagerijnig, wil niet slapen, wordt midden in de nacht wakker,  enz. Bij haar is het eerste tandje al door.

Groeisprongetje, tandjes, verlatingsangst, wie zal het zeggen. Het was vanmorgen weer kwart over 4... zucht... Lastige periode dit. Ik zal blij zijn als ze kan praten. Hahaha.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan