wat is het nou??

A

Anoniem

Guest
hallo

na inmiddels 4 negatieve testen en een negatieve bloedtest heb ik nog steeds de zwverschijnselen.
de dokter zegt dat ik toch zwanger kan zijn maar niet genoeg hcg aanmaak waardoor ik negatief test.
hij had dit nog nooit meegemaakt dus moest het maar aan de gynecoloog vragen waar ik dus pas over een week naartoe moet.
ik zit inmiddels al 5 en halve week met deze verschijnselen.
en de vorige keer bij de gynecoloog was mn baarmoederslijmvlies ook dikker wat normaal is als je zwanger bent maar kan dat ook iets anders zijn?
mijn vraag is of hier nog meer mensen zijn die dit herkennen?

liefs bello

Hoi Bello

Een kennis van mij heeft ook meerdere testen gedaan en die waren allemaal negatief. Toen is ze naar de dokter gegaan en deden ze daar een speciale test met urine en daar was het wel positief. Dus je kan daar naar vragen en evt. naar de gynacaloog voor meer info.

Succes met alles!

Liefs Vic

hoi vic

ik moet zoieso volgende week dinsdag naar de gynecoloog van de dokter maar had al een afspraak staan dus dat kwam goed uit.
ik zal het daar idd eens vragen want de dokter heeft dit nog nooit meegemaakt en doet dus verder ook niks meer en zegt de gynecoloog heeft hierop het antwoord wel.
dus nu moet ik toch afwachten dan.
de dokter zei de vorige keer dat hun gewoon dezelfde zwangerschapstesten hebben als in de winkel, maar er bestaan dus ook anderen zoals ik uit jouw woorden begrijp.
heeft die kennis van jou ook eerst nog een bloedtest gehad voordat ze deze test had gedaan?
die was bij mij namelijk ook negatief, maar hoe kan ik dan die zwangerschapsverschijnslen hebben?
mn borsten zijn ook groter geworden terwijl ik niet aangekomen ben! en ze doen ook heel erg zeer.

liefs bello

Hoi Bello,

Ik had altijd keurige cyclussen (28/29 dagen) en de laatste keer 40 dagen. Ik had ook 6 dagen lang dikker slijm waardoor ik dacht dat het raak was maar achteraf denk ik dat het van mijn ei is geweest. Wel lang maar dat was mijn cyclus ook en alles was een beetje van slag denk ik. Je lijf kan je mooi voor de gek houden maar wie weet is het bij jou wel gewoon raak! Ik hoop het voor je, spannend!

Liefs Joy

Hoi Bello,

Ik had altijd keurige cyclussen (28/29 dagen) en de laatste keer 40 dagen. Ik had ook 6 dagen lang dikker slijm waardoor ik dacht dat het raak was maar achteraf denk ik dat het van mijn ei is geweest. Wel lang maar dat was mijn cyclus ook en alles was een beetje van slag denk ik. Je lijf kan je mooi voor de gek houden maar wie weet is het bij jou wel gewoon raak! Ik hoop het voor je, spannend!

Liefs Joy

Hoi bello,

Ik heb een vriendin die vergelijkbare verschijnselen had en zij bleek schijnzwanger.............

Hoop voor jou op beter nieuws!!

groetjes

hoi sacha

daar heb ik ook al aan gedacht idd maar het duurt zo lang het is inmiddels al 5 en halve week bij mij.
hoelang had jouw vriendin die klachten?

groetjes

Terug
Bovenaan