wat is het rustig hier.. stilte voor de storm?

wat een rust hier zeg.. ga iedereen zowat bevallen?ofzo stilte voor de storm? hier lijkt het nog nergens op.. geen weeen. af en toe wel harde buiken.. en krijg weer gelukkig beetje energie..
dus de laatste dingen in de kasten boven opgeruimd.
maandag met moeder de keuken en de kamer nog even goed, matrassen draaien en dan vind het wel prima zo.. dan mag het wel beginnen.
ben vandaag 38 weken dus wie weet komt er actie en misschien nog wel 2 weken..vind het wel ff best nu.. mag komen komt het niet ook wel oke. voel me best en gelukkig ook vancht weer lekker geslapen. wat kan een mens zich daar weer lekker van voelen. nou dames nog ff hou je haaks.. fijn weekend

ja vond ook al rustig voor de maartclub....hier een beetje hetzelfde als jou,veel harde buiken af en toe wat krampjes en zo gaat maar door haha..wil ook volgende week mn keuken nog eens doen,fijn dat je ma komt helpen(hoef ik niet te verwachten)mn man is nu nog naar ikea om een kast voor de baby(kleertjes liggen nu bij zoon in de kast,maar straks past niet meer)lekker inruimean mn dan,zomerkleertjes van mn dochter uitgezocht en in de kast hangen inclusief nieuwe kleertjes(voor haar ben ik klaar)lang leve inernet shoppen.en zo krijg je steeds meer rust in je hoofd,dus baby mag van mij nog een weekje blijven zitten dan ben ik er helemaal klaar voor haha...maar goed verveel me gewoon ook echt niet,ben al 4 weken thuis maar de tijd vliegt voorbij

liefs jootje

hier ziekenboeg,ik heb weeeeer een virus en keelosnteking, niet achterin je mond maar vanaf stembanden naar beneden de hele slokdarm en onder mijn oren doet ook zeer, beetje koorts

mara heeft loopoor en loopneus en beetje koorts en jonna kan grotere flesjes nog niet aan dus veel krampjes en papa is moe van al dat geren tussen ons in

dus wij zijn ff offline verder

wat zal ik blij zjin als ik weer weerstand en kracht heb, ben het ziekzijn zo ontzettend beu

@mamajo ideaal he.. heb ik ook gedaan van de week bij h&m maar moet het alleen nog ff passen bij de kids. ben ook zomaar aan het keutelen. hebben alleen vanmiddag nog een feestje van mijn man zijn kant, niet echt zin in. maar ja hij gaat bij mijn fam ook mee dus ja kan niet echt maken vind ik.
dus zo de kids maar is omkleden enzo..pfff
gister achtertuin gedaan nieuwe schuttingen gekregen lekker hoor is echt mooi geworden.
@sweetwicca zit weer lekker mee bij jou gets.. word je toch ook gestoord van zeker? hopen dat jonna het niet krijgt.. ben je verder van huis. nou heel veel succes ermee!

Hoii
Het is zeker rustig.. ik was best wel actief op het forum maar heb zo weinig tijd.. pfff
word soms helemaal gek van dat stomme gekolf.. doe het enkelzijdig dus soms 40 min bezig..... en dan nog schoonmaken....... en dan de fles geven.. en daar ben ik dan ook ruim een half uur mee bezig !!!!!! dan hebben we even rust en begint het riedeltje weer opnieuw. De tijd gaat zo snel dus die 3 uur zijn zo weer om.. Ik weet niet hoe lang ik het nog trek want zit er goed doorheen...

Verder hebben we thuis vaak bonje.. het is super hoor dat mijn man zo lekker veel thuis is.. nu al 3 weken.. maar het botst soms best wel.. zeker omdat ik moe ben, pijn heb en super geirriteerd... heel lastig. ik vraag veel van hem en bij elk zinnetje zeg ik het woordje gauw, vlug of snel... worden we beiden niet vrolijker van !!

Was van de week ook super down en depri.. denk dat mijn eisprong is geweest want dan voel ik me altijd zo.. daarnaast lekkere migraine dus die kwaaltjes gaan ook weer beginnen !
Mijn rug is nog steeds rot, kan nog moeilijk lopen.. daarbij doen mijn hechtingen nog steeds pijn en heb ik sinds gister opeens heel erg pijn in mijn oog !??? pfffff haha nou ja lekker gammel dus nog ;) schiet nog niet cht op helaas.

dus vandaar niet echt veel tijd om te schrijven hier.. mijn man gaat volgeden week donderdag weer beginnen met zijn werk ! Misschien ben ik dan hier weer wat actiever (of juist niet ;) we zien wel).

Meid, succes nog even !! hetz al vast niet heel lang meer duren !!

liefs Marit

Ja die drie uurtjes vliegen om hè! Helemaal als je dan ook nog moet kolven. Aangezien onze dame tussen de voeding van 4 en 7 in de ochtend slecht slaapt probeer ik ergens op de dag mijn slaap in te halen. Maar dan wil ik ook nog een was doen en dit en dat en Pfff voor je het weet is het weer verschoon en etenstijd.
Maaaaar wij bevallen vrouwen vergeten de nog afwachtende dames niet hoor! Klets lekkker door dan komen wij af en toe ook ff voorbij ;)

Terug
Bovenaan