wat is het rustig hier!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden,
wat is het toch rustig hier!!
ik word helemaal gek vanmezelf heb alle tekenen van zwanger zijn ( had ik ook allemaal bij de eerste ) alleen ik moet nog 9 dagen wachten voordat ik het zeker weet!!!
ahhhhh gek word ik. zit de heledag hier te lezen terwijl ik tegen me zelf zeg maak je niet gek en kijk even niet maar dit forum is een soort van verslaving.

sweety, wat zei je vriend??? zeker helemaal door het dolle heen!!! ik ben erg blij voor je!!
wanneer ben je uitgerekend dan?

En zijn er nog meer meiden die weten dat ze zwanger zijn????

iedereen die nog in spanning zit kop op het komt zeker goed
xxx
sabrine

Hé Sabrine,

Het is inderdaad rustig! Ik had eerst niet het plan hier te kijken, maar had een vraag en dan ga je voor de bijl hè! Hahahahaha

Ja, dat wachten kan stomvervelend zijn!!! Wachten tot je NOD, wachten tot je eisprong, wachten tot je NOD.... Maar ik vind het zelf wel reuze spannend hier mee bezig te zijn. Wij zijn net zo'n beetje begonnen voor de eerste, en jullie?

Zeg en wat lees je dan? Iets voor de gezelligheid of ben je aan het studeren?

groetjes van Tess

hey tess,
wij zijn bezig voor de 2de we hebben een zoontje van 13,5 maand,
ben dus veel aan het lezen (om mezelf gek te maken) over andere ervaringen.

hoelang ben je al bezig?? ik ben iend april gestopt met de pil!!
en heb ongeveer 28 juni mijn NOD.

xxx
sabrine

heeeeeee sabrine

ik had een speentje voor hem gekocht met daarop papa is the best!! hihihih geweldig vond tie het...als ik het goed heb ben ik begin maart uitgerekend, maar morgen doek voor de zekerheid nog een test hoor!! twas maar een heeeel licht streepje dus toch een beetje onzeker...ik heb 2 dagen voor mijn NOD getest dus hoef je iets minder lang te wachten als je dat ook doet hahaha

successssssssssss toi toi xxx

Terug
Bovenaan