Wat is het rustig, iedereen druk met de baby's ?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Alles goed met iedereen en de baby's het is wel erg rustig op het forum merk ik.
Hier gaat alles goed hoor Jasper hij is vergeleken met onze 2 meiden een rustige kerel. Helaas heeft hij al de waterpokken en erg aan het hoesten maarja hij blijft goed drinken en heeft geen koorts dus uitzieken maar.
De waterpokken heeft hij van zijn zus gekregen die kreeg ze toen hij een week oud was echt balen maarja je doet er niks aan.
Het best pittig met de dames en jasper maar het gaat goed mijn vriend is veel weg dusja hij is er eigelijk alleen met het avondeten en dan pas weer 's-avonds terug en 's-ochtends vertrekt hij meestal al rond vijven dus best pittig als jasper net wil drinken en de meiden aangekleed moeten worden voor school.
Maar gelukkig springt mijn moeder nogal eens bij dus dat is wel fijn.
Hopelijk hoor ik nog wat van jullie ervaringen nu de kleine er is.

Groetjes

Hey Kristap,

Na de geboorte van de kleintjes zijn de meesten (die veel actief waren) overgestapt naar een ander forum. Dit is een besloten forum waar niet iedereen zomaar meer mee kan lezen, maar natuurlijk ben je daar welkom om verder te komen kletsen.

Als het goed is staan er hier op het forum ook wel diverse linken, ik ben niet zo handig met internet, maar zal ook proberen hem hieronder te plakken.

Groetjes Noah (Jacqueline)

http://kinderforum.forumup.nl/

het is gelukt!!

Halverwege december is er een storing geweest waardoor een boel berichten waren verdwenen en toen zijn de meesten al overgestapt.

Wat sneu dat Jasper nu al de waterpokken heeft! Hopelijk jeukt het niet al te erg voor hem. Aan de ene kant is het maar goed dat hij het nu heeft, dan kan hij als hij later groot is het niet nog eens krijgen. Best pittig hoor zo met je 3 kindjes en dan ook de school er nog eens bij, dan heb je wel een strak schema nodig om alles voor elkaar te krijgen en dan ben je ook wel bij met je moeder die dan inspringt.

Hier gaat alles zijn gangetje. Nathan is inmiddels alweer 7 weken en doet het ontzettend goed. Hij krijgt nu zijn laatste fles en wordt dan niet eerder wakker als tegen 8 uur morgen vroeg. Heerlijk dus. Zijn grote zus vindt het geweldig en is heel bezorgd over hem. Leuk om te zien.

Groetjes Noah

Ja, kom ergezellig bij kristap....als je dat nog niet gedaan hebt. ik ben nu onderweg naar het forum ;)

Terug
Bovenaan