wat is het rustig

wat is het rustig is iedereen in de ban van ijs en sneeuw? ik vind het echt een sport hoor moet ik eerlijk zeggen. in de auto kan je je ook niet echt veilig verplaatsen en soms eer je weg bent met schrappen.. lopend of staan bij het ijs is ook funest en ook lopen in de sneeuw. gelukkig had ik nog snowboots das ook het enige veilige en past me jas nog net dicht.. vanmiddag met manlief en de kids naar het ijs geweest hebben ze lekker geschaatst maar wat valt het tegen een tijd staan.. hopeloos moet eerlijk zeggen ben nu 32weken maar ben het toch best zat moet ik eerlijk zeggen..

ja rustig he
denk soms dat ik 24/7 erachter zit ivm verveling en iedereen maar lekker druk is aan genieten

Vandaag zijn de klossen gekomen en bedpo, echt een ouderwets ding
dus bed staat al hoog en wij zijn er klaar voor hihih
ik ben 36 weken nu, dus moet denk ik nog wel ff geduld hebben.

auto rijden, hmmm doe ik al tijdje niet, ik kom letterlijk de deur niet uit. denk dat ik straks helemaa weer moet wennen. maar ja tis zo
ben wel blij dat er beetje sneeuw is, in de herfst a skibroekje en snowboots voor Mara gehaald en nu kan zij toch nog aan:) en schattig dat het eruit ziet.
mijne liggen nog in de kast.

hier wordt het ook steeds hopelozer hoor, kind wordt zwaarder en bekken is errug pijnlijk.
ik kan nu echt niet meer paar uur voor mijn meisje zorgen, zo erg. Maar ach het gaat wel over.
einde is in zicht hier dus dat geeft echt een goed gevoel.

haha datheb ik ook hoor.. als ik de pc aan zet ga k ff gauw kijken of er iemand nog iets op gezet heb.. zit er toch 2x achter zeker per dag.
lekker joh die klossen ik moet ze nog halen maar daar wacht ik nog ff mee. ben nu 32 weken.
id lekker zon skibroekje ik heb die niet gekocht maar vind het wel jammer. het is echt koud ook om te schaatsen mijn dochter ging ineens ook huilen va de kou.
kan me voorstellen hoor die bekken..merk het hier aleen met inspanning nu voel ik dat ik door dat staan last van me schaambeen heb en last van mijn liezen.
maar gelukkig is mijn schoonzusje geweest vandaag en heeft een hoop voor me gedaan en dat was heerijk....lekkeridd het einde in zicht he.. ik krijg er steeds meer zin in.. vooral na die echo gister weer.
nou meid fijn weekend.. hou je haaks..

Ik herken jullie. Ik kom amper het huis uit omdat ik eigenlijk alles op de fiets moet doen en dat gaat nog wel maar ben dan helemaal uitgeput als ik terugkom. Daarnaast ga ik met dit weer de fiets niet op! Ookal ligt hier zo goed als geen sneeuw.. het kan toch glad zijn.
Wel heb ik vandaag de stoute schoenen aan getrokken en ben met de auto naar mijn ouders gegaan. Dat is een uurtje rijden en is net te doen.. zo'n35 weken zwanger.. Ik wou er graag even uit en mijn oom en tante die ik al een tijdje niet had gezien waren er ook, heel erg gezellig! Daarnaast had ik de puf niet meer om toe te kijken terwijl mijn vriend en schoonvader hier de hele zaterdag aan het klussen zijn. Ik voel me zo machteloos en wil zo graag helpen dat ik er emotioneel van word en dan weet mijn vriend ook niet wat hij met me moet.
Ik heb een heel leuke dag gehad maar ben nu helemaal gesloopt! Eigenlijk was het teveel, lichamelijk maar geestelijk was het heerlijk om er even uit te zijn.
Ik ben echt aan het aftellen, merk dat het toch wel heel zwaar wordt en wordt ook gewoon heel nieuwsgierig naar het mensje in mij.
Nog 5 weekjes ongeveer...
Ik ben trouwens wel op de creatieve toer nu ik het huis niet meer echt uit kom. Ben een boxkleed aan het maken en begin hierna met een zak voor het speelgoed en kan nog sokken breien en heb nog stofjes zat om andere dingen te naaien. Houd me toch nog een beetje bezig.

Ik ga nog rustig de deur uit. Ik word compleet gek als ik dat niet doe haha. Het zijn maar kleine stukjes met de auto, even een boodschapje doen of ergens op visite maar wel heerlijk om er nog even uit te kunnen. Ik vind het wel zwaar worden dat ik dan ook mijn dochter bij me heb. Vooral met winkelen. Dit doe ik dan ook meestal als ze naar de psz is. Komende week heb ik elke dag wel wat staan, heerlijk vind ik dat. Nu mag ik erg blij zijn dat ik alles nog kan, dat weet ik maar al te goed!

Maar....de laatste maand is dan eindelijk aangebroken!!! Ik ben nu officieel hoogzwanger haha. Nog 4 weekjes en dan hebben we hopelijk ons 2e kindje in onze armen, een raar maar heerlijk idee!! Nu de bevalling nog hihi!

Liefs ciomama

Hier nog niks veranderd, zit nu al ruim 4 a 5 weken aan huis gekluiserd omdat ik niks mag doen vanwege de groei van de kleine. De muren komen op je af, doe alleen nog samen boodschappen of even bij schoonouders eten. Ik kijk dus met dit weer me ogen uit bij de verwarming naar kinderen in een sneeuwballen gevecht of mensen op het ijs. Voor mij mag het nu wel opschieten want zo duren die laatste 6 weken nog wel erg lang. slaap snachts niet van de pijn in benen en rug. dus kom maar op hihi

x

nou ik ga ook nog wel weg hoor als het niet zo slecht is buiten. ik word soms gek van dat binnen zitten. moet sowieso 4x naar school en nou dan af en toe nog wat boodschappen. of nog wat afspraken. dus kom nog vaak genoeg buiten. hoewel ik het nu we aardig zat ben hoor. ben nu 32,5 week maar van mij mag het wel 40 weken zijn nu.

oh ben gewoonjaloers

ik kom niet verder dan bed of bank
normaal kan ik nog geen 2 dagen binnen zitten mar ja moet wel, ik heb geen keus
mijn lichaam kan gewoon echt niks
na een aantal weken en maanden went het wel hoor, zegt ook wel genoeg over hoe ik mij voel

ik slaap veel en droom dan van lekker spelen in de sneeuw en fietsen en zwemmen enzo hihihi
en goeie steamy seks met mijn man, tja is ook beweging he dus dat zit er niet in.

wat dat betreft kan ik niet wachten tot ik weer kan bewegen, ondernemen en de deur uit
voelde me laatst onderweg naar de vk echt een alien, was zo vreemd om buiten te zijn

Terug
Bovenaan