hallo allemaal weer even een berichtje van mij. ff klagen. pffff wij huren momenteel een 2 kamerapartement particulier nu al met zijn 3 en straks dus met zijn 4en, we komen uit groningen en zijn in april naar culemborg gegaan wegens omstandigheden, urgentie krijg je hier niet behalve als je bijna dood op de grond in je huis ligt. nu hebben wij hele gezellige bovenburen die snachts leven, dus wij totaal geen nachtrust krijgen ook onze zoon van 16 maanden niet, en nu met een 2de opkomst zit ik met de handen in het haar, zit ik straks met 2 kids die niet kunnen slapen door boven, heb al paar keer tegen plafond getikt dan zijn ze 2 dagen rustig en dan begint het weer, huurbaas hoef ik ook niet te bellen want dan krijg je te horen dat je het zelf maar moet gaan oplossen, woningbouw gemaild, krijg geen urgentie is geen rede voor, dokter gemaild of die kan helpen, die kan ook niet helpen, ben zo radeloos dat ik maatschappelijkwerk heb ingeschakeld heb daar 1 oktober gesprek en nu maar kijken wat zij kunnen doen voor mij. het is toch eigenlijk te gek voor woorden of niet.
en hoe gaat het met jullie allemaal?
liefs jennefer
en hoe gaat het met jullie allemaal?
liefs jennefer