wat is het stil hier

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou, het kopje zegt het al; waar is iedereen???? Het blijft de laatste dgn zo stil hier.
Geen nieuws is goed nieuws, toch?
Van mijn kant ook geen nieuws hoor. Ik ben nu Decapeptyl en Puregon 50 mg aan het spuiten en dinsdag moet ik terug voor een follikelmeting. Kijken hoe mijn eitjes het doen.
En hopen, hopen, hopen dat ik volgende week dan mijn 2de IUI krijg.

doei doei
Kruimel

Ik vind het ook altijd erg stil hier, als ik bij ons kijk op de marokkaanse forum voor vrouwen die zwanger wil worden is het over algemeen wat drukker....
terwijl al die meiden werken....
Ik denk dat het komt omdat er nu zoveel vrouwen zwanger zijn geworden en die allemaal op de zwanger forum zitten.....

In mei leggen alle vrouwen een ei he

Hoi Kruimel,

Hoe gaat het met spuiten? Is dat erg vervelend? Ga voor je duimen dat je volgende week een mooi ei hebt en dat je kunt gaan IUI'en.

Groetjes Suusje

Hallo

Iedere dag kijk ik even of er nog nieuwe dingen te lezen zijn. Ik kan zelf wel een boek schrijven over alles wat ik de laatste jaren heb mee gemaakt maar denk altijd dat het voor de lezers niet zo interresant zal zijn. En ik wil niet te veel klagen.

Ik heb uit een eerder huwlijk een dochter die inmiddels al zeven is. Ook al is het verlangen na een baby nog zo groot ik mag dankbaar zijn dat ik een dochter heb.
Een kennis van mij heeft pas geleden gehoord dat zij geen kinderen kunnen krijgen.
Echt zo verschrikkelijk vind ik dat voor hun dat ik me toch een beetje schaam voor mijn eigen gevoel.

Al droom ik al jaren over een baby van mijn vriend en mij.

We moeten geduld hebben en hoop houden.

Groetjes Denise

Terug
Bovenaan