wat is het toch met die testen van tegenwoordig???

A

Anoniem

Guest
ik vind het wel erg raar dat testen tegenwoordig vaak pos en neg tegelijk aangeven.
ik had 2 weken geleden een test die eerst pos en na een uur was het streepje verdwenen, dayce had ook eerst een pos test en nu neg testen. en nu lees ik weer eentje... eerst thuis pos en bij de ha een neg...
ik vind het erg frustie!!!!! K*U*T* testen!!!
sorry, maar vind het gewoon niks.
zou het dan toch eventueel toch komen door de vroege testen van tegenwoordig. bij mijn andere 2 zwangerschappen heb ik er niks over gehoord....

nou ja, alle wachtenden.... wacht gewoon tot je nod dan heb je meer duidelijkheid;) (als je dat kunt volhouden) ik wacht nog even een weekje en dan beginnen hier de klusweken weer...;) ook een fijn vooruitzicht hahah

Een zwangerschapstest moet je toch ook binnen een bepaalde tijd aflezen daarna is hij niet meer betrouw baar ....krijg je indroogstreepjes enz

En dat de ene neg en de ander pos is wil ook niets zeggen zo als ik het begreep bij dat andere verhaal waren het twee verschillende merken de ene test kan natuurlijk gevoeliger zijn als de ander ....

En bij Daycey kunnen het de hormonen zijn die ze gebruikt heeft aangezien die met iui bezig is .

En ook niet ver voor je nod testen want de kans bestaat dat je alsnog ongesteld word dat het mis is gegaan ......

Ik denk als je ze correct gebruikt het bijna altijd wel klopt .....

Maar goed wij dames zijn altijd erg ongeduldig met testen en ik doe er altijd net zo hard aan mee hoor !

Als een test pos aan geeft binnen de daarvoor aangegeven tijd kun je ervan uit gaan ook dat het zo is .

Hey!

Ik heb nu juist een hormoonvrije ronde. Ff rust, dus dat kan het bij mij niet zijn geweest! Na de vorige iui heb ik getest tot het negatief was om erachter te komen hoe lang de hormonen in mijn lijf blijven.

Ik las wel gisteren op internet een stukje dat kruidvat tijdelijk verkeerd geproduceerde testen heeft ingekocht en in de winkels heeft gelegd. Deze zouden ipv alleen op hcg ook op lh reageren. Dat zou wel verklaren waarom oa ik eerst positief testte en daarna negatief... Geen idee, hoor, maar het zou kunnen. Er stond geen productiedatum bij dat artikel...

Ik test iig donderdag pas weer, voor ik naar de arts ga!

Liefs Daisy

ik denkdat het vroeger (eerder) ook wel was, maar dat er niet zo over werd gesproken. sowieso werd er toen al niet erg veel over gesproken.

Ik heb geen idee hoe het met die testen zit, ik weet wel dat ze het bij mij zowiezo niet doen.. Ik moet altijd als ik denk dat ik zwanger ben naar de gyn om bloed te laten prikken, helaas..........

maar klinkt wel raar eerst wel en daarna niet, volgens mij hoort dat niet

Terug
Bovenaan