wat is het toch moeilijk

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal
ikzal me even voor stellen ik ben corina en ben 21 jaar en al heel erg lang bezig al ongeveer 2 jaar en nu met iui bezig voor de vierde keer en de eerste keer met hormonen.11 juni is mijn nod . en ik wou even vragen hoe jullie je er doorheen slaan ik wordt helemaal depri van het wachten. hebben jullie dat nou ook ? ik zou graag wat meer met mensen willen praten over het zwanger worden misschien helpt me dat een beetje.
verder wens ik iedereen hier natuurlijk onwijs veel succes en ik hoop echt van harte dat het bij jullie snel lukken gaat.
heel veel liefs corina (lady21)

hoi corina,

wat ontzettend balen voor je! lijkt me echt heel moeilijk om de moed erin te houden.
maar met de meiden van dit forum sta je er niet alleen voor.
ikzelf zit pas in ronde 3 maar er zijn ook hier meiden die al een jaartje of langer bezig zijn,
we houden hier de nod's bij, dus het is elke dag bijna spannend voor iemand.
en als je weer ongi word, zijn er genoeg meiden om ff mee te kletsen.

je red het wel!
liefs esther23

He Corina, je staat er hier zeker niet alleen voor, tis ook erg moeilijk en je moet het allemaal zelf doen, maar hier kan je je hart luchten.
Je vroeg hoe we de moed kunnen houden. Ik ben nu samen met mijn partner al een tijdje bezig. Heb nu zo'n 7x geprobeerd en elke keer is het een verschrikkelijke teleurstelling als het niet gelukt is. We willen ook zo graag een kindje maar we proberen ook door te gaan. Door te gaan met ons leventje en te blijven genieten van elkaar. En samen slaan we door elke moeilijke periode heen. Dat is gewoon het belangrijkste, dat je met je partner goed kan praten. En toch denken dat ooit een mooie periode zal gaan komen.
Dus wees positief, want te veel stress kan ook negatief werken.

Nou ik wens je heel veel succes en sterkte, maar blijf positief.
Veel liefs Natascha

he corina,

het is idd heel erg moeilijk om zolang te wachten ik wordt ook altijd depri als het niet geluktis maar we moeten wachten op moeder natuur he misschien moet je er niet te veel aan denken (hoe moeilijk dat ook is)

veel geluk
natasha

Terug
Bovenaan