wat is het verschil?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

weet iemand van jullie wat het verschil is tussen een gewone ovulatie test en zon persona monitor apparaatje.
en welke beter werkt? en of iemand er ervaring mee heeft.

gr shirley

Beste Shirley,

Ik wil helemaal niet gemeen doen of zo, kan je ook niet helpen bij je vraag, maar wil je wel een tip meegeven en dat is: geniet van je partner en van elkaar en wees niet zo bezig met zwanger raken, want op deze manier lukt dat zeker niet. Ik lees vandaag al drie berichtjes van je, en dat terwijl je pas in ronde 2 zit !!! Ik was blij om te horen dat veel meiden in reactie op één van je berichtjes aangaven snel zwanger te zijn, maar het kan ook wel eens jaren duren, zoals helaas ook bij veel meiden op dit forum, en als je dan nu al zo bezig bent, ga je nog een lange weg tegemoet.

Dus bij deze: denk er niet zoveel aan en hopelijk kunnen jullie snel een positieve test in je handen houden !

Hai shirley,
ik wilde ook even aangeven dat je nu in het begin vooral niet al te stress moet gaan doen. Zwanger worden dwing je niet af, al pies je 4 keer per dag over een ovutest ;-). En zoals ik al schreef in een van je andere topics: ook de zwangeren hebben niet het succes recept om zwanger te worden. Ik heb er ook 3 mk's voorover moeten hebben en  10 rondes.
En ik snap dat je advies wilt van de zwangeren, maar voor zwanger worden is een speciaal forum, daar zitten meiden die dezelfde spanning als jij hebben.

succes
Annette

ben het wel met de dames eens!! en ik las op het zwanger worden forum dat je net 3 maand bij je vriend bent vind ik wel een beetje snel hoor! wat ken je mekaar nu al!!

gr

Terug
Bovenaan