Wat is het verschil??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Weet iemand toevallig wat het verschil is tussen johannesbroodpitmeel en   rijstebloem??
Vanaf wanneer geven julie het?? (ik weet dat ik verkeerd zit maar misschien weet iemand het hier)

Nathalie

Hallo!

Het verschil zit hem in wat het doet!! Haha dat is logisch maar johannes is voor spugertjes maakt het tevens dikker en rijstebloem is voor de hongerige baby geeft een voller gevoel als ik het goed heb!!
Misschien dat er nog iemand reageert en mij evt corrigeert als ik het fout heb.
succes!!!

liefs lili

Johannesbroodpitmeel kun je ook gebruiken als je baby hongerig is maar je hypo allergene voeding gebruikt, dan mag je namelijk geen rijstebloem gebruiken maar johannesbroodpitmeel heeft dan ongeveer hetzelfde effect, dat het wat langer vult.

Hoi,
Jbp dikt de voeding in, zodat het niet zo makkelijk terug kan komen en wordt dus iid vaak bij spugers gebruikt. Het zit ook in sommige voeding tegen spugen, bijv. friso comfort. Ook heeft het een laxerende werking, waardoor bijv. de comfort ook gebruikt kan worden bij moeilijke ontlasting.
Rijstebloem is gewoon een soort pap die gebruikt kan worden bij babies vanaf 4 mnd.
Vaak geven mensen het in de laatste fles,omdat je baby dan beter door zal slapen. Maar bewezen is dit laatste nooit.
Groetjes Sil

Terug
Bovenaan