wat is het???

Goedenavond meiden,
Ik ben al 37 niet ongi, test gedaan =negatief
ben wel prikkelbaar, snel moe, val behoorlijk af. Heeft iemand dit wel eens gehad en kan het zijn dat indien de test zegt dat het negatief is toch anders zou kunnen zijn?
bedankt alvast!!
 
Pffffff...waarom zouden ze toch ooit die testen hebben uitgevonden. Haast iedereen die negatief test begint zich af te vragen of het toch niet zo kan zijn dat....
 
Stuk chagrijn, waarom neem je de moeite om te reageren als je geen antwoord kan of wilt geven op de vraag die gesteld is. Als iemand ergens onzeker over is hoef je dat toch niet belachelijk te maken.
Het kan altijd dat de test zegt dat het negatief is terwijl het eigenlijk positief is, hoe groot die kans is hangt van een aantal dingen af, zoals hoe lang je overtijd bent bijvoorbeeld. Als het echt aan de test ligt, en die niet deugt, kan het alleen zo zijn dat hij negatief aangeeft terwijl het positief is, andersom kan niet op een uitzondering na die met medicijnen te maken heeft.
 
ik heb hetzelfde meegemaakt en heb toen een bloedtest aangevraagd,toen had ik pas zekerheid helaas was het toen niets en nu een maand verder ben ik alweer zes weken zwanger,dus ga er maar van uit dat het niets is succes verder en let niet op die domme mensen die andere niet begrijpen
 
Mijn opmerking van 21:35 uur gisteren heeft helemaal niks met dom te maken of chagrijnig! Het valt mij (mag ik?!) alleen op dat er zo ontzettend veel vragen staan over mensen die continue negatief testen en dan gaan vragen of ze toch niet misschien een heel klein beetje positief zouden kunnen zijn...
Mag mij dat opvallen of gaat dat Dr. Loentje en Debby nou echt te ver???
 
Ja, het schiet me behoorlijk in het verkeerde keelgat dat er hier steeds mensen afgekraakt worden terwijl ze met onzekerheden zitten. Wat maak je het onaangenaam voor jezelf als je je daarmee gaat bezighouden. Ik vraag me af waarom er steeds mensen zijn die ondanks dat ze niets zinnigs toe te voegen hebben, toch de moeite nemen om hun ergernis uit te spreken. Waarom zou je mensen zich dom willen laten voelen? Voel je je daar zelf lekker bij? Dit forum is onder meer bedoeld om je frustraties kwijt te kunnen, maar hier gebeuren heel andere dingen, mensen komen hier gewoon om hun hormonale buiten af te reageren. Triest.
 
Terug
Bovenaan