Wat is het?

Onze pasgeboren dochter maakt sinds vannacht 'rare' geluiden, met name tijdens het slapen. Ze kreunt (lijkt wel of ze aan het persen is) continue. Ook zijn we vannacht gehoorlijk lang in de weer geweest. Ze wilde na de fles niet slapen. Had veel zuigbehoefte, maar wilde geen fopspeen of pink.

Krijgt ze te weinig voeding? Of te veel? Zijn het krampjes?

hallo
dat doet mijn zoontje van nu 3 weken ook al een tijdje.vooral na de fles.ik denk dus dat het krampjes zijn.ik begin vandaag met cinababy van vsm.dat verzacht de krampjes en ik heb er hele goede verhalen over gehoord.
groetjes kari

hoi hoi,

het verhaal komt me bekent voor, mij dochtertje nu 7 weken maakte ook die geluiden.
ik heb toen druppeltjes gebruikt van vsm voor krampjes maar die hielpen niet.
volgens het cb kon ik dan beter rooibos thee geven
dit hielp gelukkig wel.
maar mijn dochtertje had al snel in de gaten of er iemand kwam kijken als ze de geluidjes maakte, want toen was ze stil.

Hoi,

Leuk dat jullie zo snel reageren. Nog even een vraagje over de rooibos. Hoeveel doe je in een fles (bij de flesvoeding?)? Kirsten krijgt nu 50 ml per fles.

Alvast weer bedankt!

Hoi,

Bij ons meisje waren het in eerste instantie ook krampjes. Cinababy hielp heel goed bij ons. Maar later dachten we dat het nog steeds de krampjes waren maar bleken wij gewoon een heel hongerige baby te hebben. Het is soms moeilijk om krampjes  van honger te onderscheiden. Wij zijn van flesjes van 100cc in één keer naar flessen van 165cc voor hongerige baby's gegaan toen ons meisje 4 weken oud was. En toen verminderde het steunen drastisch! Wel in de gaten houden dus...

Succes!

Eveline

volgens het cb hoefde ik het niet bij de flesvoeding te doen en dat heb ik toen ook niet gedaan.
ik heb 30ml rooibosthee in het flesje gedaan.
veel succes ermee.

Terug
Bovenaan