wat is het?

ik ben nu 17 weken zwanger en heb steeds zo'n last/pijn onderin me buik boven het schaambot. Vooral met opstaan, naar voren gaan van bank moet ik mezelf omhoog drukken, omdraaien, soms met lopen, als ik op me rug lig voel jeje baarmoeder helemaal zitten en voelt best wel hard eigenlijk is dat wel normaal? erop drukken doet zelfs zeer kan geen kindje op schoot nemen en tegen me buik laten leunen, want dat drukt op me onderbuik, dat voelt echt niet prettig. Vraag me af of het allemaal wel normaal is bandenpijn? of toch wat anders

ik denk dat het bandenpijn is
heb er zelf ook heel veel last van
nu is mijn zoontje ziek en wil constant bij me zitten en liggen soms gaat het en soms is het niet te doen
ik heb er ook heel veel last van snachts
met omdraaien
en dat doe ik nog al vaak
en dan maak ik wat rare geluidjes hoor je manlief gelijk gaat het goed schat
sterkte ermee

ik weet het eerlijk gezegd niet, maar zou gewoon ff de verloskundige even bellen hoor. Zij kan je vast wel antwoord geven. Zou misschien best kunnen wat Tam1980 al zegt dat het gewoon je banden zijn.

nou vandaag controle gehad was allemaal goed maar de verloskundige denkt ook aan een blaasontsteking hmm morgen even urine inleveren bij de dokter. dus even afwachten weer

Terug
Bovenaan