wat is het?

A

Anoniem

Guest
ik zou vandaag ongesteld moeten worden.. nog niks te zien van bloed verlies. wel lichte soort menstruatiepijn maar verlies niks. ik merkte wel dat ik dik slijm verlies.. wat kan dat betekenen?

Hey meid,

Had ik ook een paar dagen voor mijn NOD. Helaas werd ik ongesteld maar t kan beide kanten op. Spannend!

ik had dus al ongesteld moeten zijn. vandaag weer een dagje verder,,, en nog niks te bekennen. maar ik moet nog tot eind deze week wachten tot testen. ik ben sinds gister middag misselijk en duizelig.

Dik slijm heb ik ook af en toe voor mijn ongi, zeker als het een dagje later komt.

En wat betreft de misselijkheid en duizeligheid, er heerst wel van alles nu... Ben zelf vorige week ook een krap weekje misselijk en duizelig geweest, terwijl ik niet zwanger kon zijn.

Ik wil niet al je hoop de grond in boren, natuurlijk hoop ik dat je wel degelijk zwanger bent!
Blijf wel realistisch!!

Waarom moet je tot het einde van de week wachten met testen als je nu al over tijd bent? Als je nu test, ben je wel van je onzekerheid af!

Succes!

XXX Daisy

Als je al overtijd bent en je hebt deze klachten. Zou ik zeggen.......testen. Dan heb je maar duidelijkheid. Anders ga je jezelf misschien dingen in je hoofd halen en valt het extra zwaar als je alsnog ongi word.
Ik hoop voor je dat het raak is!

Als je overtijd bent, zou ik er inderdaad ook een testje tegenaan gooien.

getest.. en hij is positief. het was wel heel licht wel hij was wel positief. ik weet dat het nog heel pril is.. dus ik hou er rekening mee dat er nog heel veel mis kan gaan.. dus beetje dubbel zinnig gevoel.. heel blij en opgewekt omdat hij positief was.. maar ook nog in spanning zitten of het goed blijft gaan..

Hey Wensinkje,

Dat onzekere gevoel zul je waarschijnlijk nog wel even houden, maar vergeet niet.... Een streep is een streep!!!

Gefeliciteerd! Probeer te genieten. De eerste hobbel is achter de rug!

Groetjes,
Melian

Terug
Bovenaan