wat is het?

A

Anoniem

Guest
ik had 1 januari mijn menstruatie moeten krijgen maar, kreeg k niet. Ik heb in de avond van 3 januari gemeenschap gehad met mijn vriend. 4 januari kreeg ik roze verlies alleen met afvegen. Dus ik dacht dat mijn menstruatie later kwam deze maand. 's avonds was t weg, toen ik 's morgens naar de wc ging had ik weer roze verlies, dit hield wel aan tot de avond. Ook in de avond van 5 januari gemeenschap gehad. Toen ik 6 januari 's ochtend na de wc gegaan was, zat er een klein rood/roze plekje in me inlegkruisje. Ik weer denken is het nu dan mijn menstruatie.Maar in de loop van de middag was t alleen ng beetje roze met afvegen. Die avond wel licht rood verlies wat aan hield tot de dag erna. Ook in de ochtend weer licht bloed in me inlegkruisje nu iets meer als de dag ervoor. In de loop van die dag, werd t steeds lichter dan was t weer ff weg en dan kwam t weer. 8 januari was t weer helemaal weg, weee gemeenschap gehad met mijn vriend. Ook weer in de ochtend van 9 januari weer roze verlies gehad. in de middag was t bruin en daarna weer weg gegaan. T is nu avond en heb t nog niet terug zien komen.

wat kan dit zijn? is er iemand die t zelfde heeft meegemaakt. Ik maak me nogal zorgen. Ik heb testen besteld van sensitest die sticks, maar komen pas morgen over overmorgen binnen.

ik had al op internet gekeken maar kon hier geen duidelijk antwoord op vinden.

wat ik kon vinden, kan of late innestelling zijn, of lichtere menstruatie, of contactbloedingen of beginnende miskraam

ik hoop dat jullie me kunnen helpen en t liefst positieve ervaringen hebben. Maarja dt heb je niet voor t zeggen.

melissa

ik heb trouwens al 2 weken last van vlagen misselijk en vlagen hoofdpijn. Ook van tijd tot tijd last van steken aan de zijkant van me borsten. Ook heb ik al een tijd last van steekjes in me onderbuik, ook van tijd tot tijd moeilijk na de wc kunnen gaan en een opgezette buik heb ik sinds een weekje. En ik heb sinds een paar dagen last van duizeligheid met vlagen.

Gauw een goedkope test kopen bij het kruidvat zou ik zeggen. Maar ik ben dan ook niet zo goed in wachten.....

Inderdaad gewoon testen kruidvat 2 voor 5euro zijn super testen.

Succes

Terug
Bovenaan