wat is jou favoriete speelgoed?

hallo,

ik ben Alana en mijn favoreite speeltje is mama's haar, hoe harder mama au zegt hoe leuker vind ik het. maar mijn handjes en rammelaar vind ik ook erg leuk.
en ook al trek ik aan mama's haar, ze word niet boos maar pelt mijn vingertjes los.
ik heb vaak haar losse haren in mijn handje en die wil ik dan in mijn mond stoppen alleen mag ik dat niet want mama of papa pakken de losse haren uit mijn hand. tja dan ga ik maar met de rammelaar spelen. ook heb ik een boog met speeltjes eraan, ze kunnen allerlei dingen, draaien, knisperen, toeterern, en 1 speeltje speelt een liedje af als ik er tegen trap of sla.

en jullie?

groetjes Alana en mama Miranda

ik dacht al mijn favoriete speeltje! zou verkeerde forum zijn hihi

dat van noa is absoluut zijn ouders
heerlijk beetje ravotten
vliegen door de lucht, schommelen op de arm
 kriebelen en kiekeboe
liedjes zingen
gek dansen voor hem

verder de katten die langs lopen heel erg grappig

Hoi,

Ik ben ook helemaal fan van mijn beestjes aan die boog (mama gebruikt altijd zo'n moeilijk woord...), komen ook allemaal spannende geluidjes uit!
Maar mijn vingers en die van papa/mama zijn ook erg leuk (en lekker) daar kan ik uren mee spelen! Van opa en oma heb ik nu een tuttel-knuffel gekregen (helemaal uit Frankrijk!) en die vind ik ook erg leuk (en lekker).

Groetjes, Christian
(18 weken, oud he!)

Hallo

Meike speelt momenteel het liefst onder de baby gym
Vind het erg leuk vermaakt zich er wel een uur onder
En bij mama op schoot met het liedje klap is in je handjes vind ze ook erg leuk

Groetjes Monique

Ja, Senna heeft gelijk, papa's tepels en borsthaar zijn lachen! Als je daar hard in knijpt onder de douche...gegarandeerd dat je reactie krijgt!

Verder ben ik dol op mijn schommelstoel en activity centre. Ook mijn knisperboekje heb ik graag. Maar het liefst kijk ik naar mama als ze bezig is met het huishouden, vooral stofzuigen vind ik interessant. En als we op visite zijn kijk ik ook graag, maar dan vanaf mama's schoot.

Knuffeltje voor jullie!

Esther

Terug
Bovenaan