wat is jouw favoriete kledingstuk van je kind?

A

Anoniem

Guest
Deze mama is dus erg verslaafd aan kleding en schoenen voor de kinderen. Maar ik heb bij elk kind wel een favoriet kledingstuk. Jullie ook? Dat-je-niet-kan-wachten-tot-het-weer-schoon-is- zeg-maar?

Hier:
Voor Bram: wit shirt lange mouw met een donkerblauwe-met-witte polo erop
Voor Jur: blauw-wit gestreepte blouse (hij is de kakker in huis hihi)
Voor Sven: witte romper lange mouw met roze (jaja) polo.

Ik ben altijd blij en trots als ik ze zie, maar in deze kleding kan ik ze wel opvreten.

x Anouk

ik lig eigenlijk al lang op bed maar heb speciaal hier voor even via mijn telefoon ingelogd want dit vraagt om een foto :)

Ik heb ook een favoriet voor mijn dochter dat is een roze spencer met hello kitty en een spijkerbroekje van Hello Kitty, vind het zo schattig staan, dan is ze echt zo een lief meisje! Helaas gaat het wat krapper zitten dus ben bang dat ze er snel uit gaat groeien.

Groetjes van Sonja

Ik ga voor het blousje dat mijn moeder heeft gemaakt voor Feline. Een hardroze blousje met bloemetjes erop.
Op mijn hyves staat wel een foto. En nu krijgt ze weer een zelfgemaakt jurkje, die is bijna af. Mijn moeder naait en breit echt een hele garderobe voor Feline. En ze is nu ook al voor ons mannetje begonnen!

groetjes Maris

hoi

ik ga voor de legerbroek,
ik vindt hem zo geweldig en het staat Bram ook zo stoer maar door het hele vake dragen en wassen begint het nu te slijten en ik kan toch nergens zo'n zelfde broek vinden helaas...... dus dat is wel heel erg jammer

liefs ilona

Ik vind wel meer setjes van Joyce helemaal het einde.Maar deze twee vind ik ook helemaal leuk.Helaas is het jurkje te kort geworden en de legging past ook niet meer.
Zo jammer,kleine meisjes worden groot!

Groetjes Jessica

Hoi,

Ik maak van Bas iedere maand op zijn geboorte dag (de derde van ieder maand dus) een foto. Altijd samen met een knuffelgiraf. Als je die foto's naast elkaar legt, zie je hem gewoon groeien.  Dan trek ik hem kleertjes aan ik op dat moment het leukste vind.
Deze maand had hij dit aan:

Zijn Bumba shirt   (gekocht in Plopsaland) met een bruine broek.

Deze tuinbroek is ook lang mijn favoriet geweest (ik vind tuinbroeken echt ideaal!):

En tot slot heb ik dit shirt voor hem laten maken. De kleur staat hem fantastisch en de tekst blijft zeer toepasselijk:

Groetjes, Karin

Dit shirtje met Bob Marley

En dit shirtje van Grease. Ze zijn allebei van hetzelfde merk en ik ben echt fan van het merk

Als papa haar aankleed dan krijgt ze altijd haar shirtje van de Ramones aan, dat vindt hij echt het stoerst.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan