Wat is jullie ervaring met 3 kinderen?

Ik weet niet goed waar ik dit onderwerp moet plaatsen. Staat hier niet helemaal goed denk ik maar ik denk dat hier wel moeder te vinden zijn met 3 kids .

Ik heb 2 dochters en we zijn erg aan het nadenken voor een derde. Ik vraag me af, of er veel veranderd bij de komst van een derde kindje.
Ik denk dan ook al aan vervoer, kun je makkelijk met 3 kinderen en 2 volwassenen in een gewone auto?
Hoe is het voor de kinderen zelf, gaat dat goed met 3 kinderen samen?

Het lijkt me heel leuk om er nog een kindje bij te hebben, maar ik weet niet of het zo praktisch is en er dan misschien wel spijt van krijg.

Wat ik me wel kan voorstellen is dat ik dan moet stoppen met werken. Ik werk nu nog 2 dagen in de week, maar ik moet erg ver reizen voor mijn werk, en merk nu ook wel soms dat het een beetje veel is.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar jullie ervaringen. en als het verkeerd staat, kun je dat dan even aangeven?

Groetjes, Ris

Hai Ris
'Het zal best goed gaan het ligt er ook een beetje aan hoe oud je dochters zijn
ik zelf heb nu een dochter van 11 jaar en een zoon van 7 jaar en de 3e komt er aan een dezer dagen maar die kinderen vinden het geweldig je kan ze alles uitleggen zoals dat ze rustiger moeten gaan doen omdat de baby moet slapen ect.
Wat vervoer betreft wij hebben een stationwagen en daar heb je veel ruimte in.
En wat je werk betreft dat merk je aan je zelf of je het aan kan,ik zelf werk niet maar daar heb ik bewust voor gekozen ik wil echt van dit kindje gaan genieten,die andere 2 zitten op school

Hoi,

Mijn dochters zijn 7 en 2.
Op zich heb ik het er wel voor over om te stoppen met werken. Ik kan altijd weer gaan werken als ze allemaal op school zitten.
Wij hebben ook 2 stations auto`s. Een renault megane en laguna. Geen idee of dat groot genoeg is voor 3 kinderen. Voor langere ritten is het misschien wel krap.
Het begint wel erg te kriebelen, hihihi......

Terug
Bovenaan