Wat is jullie favoriete beautyproduct????

Haha, ok, waar kan je echt niet zonder?

Ik kan niet zonder mijn atrix handcreme. Heerlijk en ruikt zo lekker
en ik kan ook niet zonder mijn lipgloss!! Eigenlijk kan ik bijna nergens zonder, maar dit zijn toch wel mijn favoriete producten!!

Ik denk dat iedereen dat wel heeft, maar zonder deo kan ik niet! Als ik een keer in de drukte vergeten ben te sprayen denk ik meteen: straks ga ik ruiken.... Ik heb gelukkig op mijn werk ook een exemplaar in de la!
Ohja en mascara.. nou is dat wel wat minder geworden. Maar ik begin de laatste tijd weer wat meer te "tutten" Ik heb met mezelf afgesproken dat ik als Birgit tussen de middag slaapt ik lekker even onder de zonnebank ga, dan zie ik er meteen wat levediger uit, ik kan echt in en in wit zijn :-S                      

Ohja en een dagcreme kan ik ook niet missen, dan heb ik t idee dat er langzaam rimpels in mijn gezicht schiten hehe..

Verder valt t wel mee geloof ik!

Evelien

Hier zowiezo lekker dagcrempje..en oogmake-up..draag ik altijd..ook thuis, en in het weekend..haha
Ga zonder de deur niet uit!!
Deo, en geurtje...meestal ook nog..
Ik heb zulke lichte wimpers...bleh

Gr Rina

GEL, gewoon van die gele goedkope, als ik dat niet heb en ik kam mijn haar dan zie je het verschil tussen mij en diana ross niet meer...hahaha...

En natuurlijk net als iedereen: deo...

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

ha grappig onderwerp!
Ik kan niet zonder mijn labello, een deo en een luchtje. Neem het ook overal mee naar toe. Verder gebruik ik niet zoveel make-up.
Als we echt uit gaan of gaan eten ofzo dan doe ik wel mascara op en lippenstift/gloss maar eigenlijk niet als ik alleen maar naar mijn werk ga.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan