Wat is jullie favoriete luchtje?

A

Anoniem

Guest
Ik vind zelf

- chanel change
- Hugo Boss deep red
- Noa noa

Heel erg lekker!!

hoi ff kijken hoor.

op 1 staat pure poison.
op 2 staat joop klasiek.
op 3 staat burburry london.

toevallig hebben mijn kids zaterdag voor mij een luchtje gekocht ben de 28ste jarig en ben benieuwd of het een van deze geurtjes is, zal wel want ze weten waar ik van hou, mn zoon heeft al zn geld van zn na schoolse bijbaantje opgespaard deze maand om hem te kopen, nou de gedachte alleen al is ontzettend ontroerend, en al vind ik  het heel lief dat ze hem gekocht hebben, dat ze eraan denken dat is mijn grootste cadeau.

groetjes bianca

Nou in ieder geval NIET de poepluiers van mn dochter!
Nee ff zonder dollen ik ben echt gek op parfum, heb nu ook 10 flesjes staan, en ik moet ze eerst opmaken van mezelf en mag geen nieuwe meer kopen!

Dit is echt mijn favourite parfum:

Coco Mademoiselle van Chanel

Groetjes van Sonja

Hoi,
ik hou ook erg van geurtjes..lekkere dan wel te verstaan..hihi

Bij mij op 1. Diva van Ungaro.
                            2. Burburry Londen
                             3. Roma van Laura Biagotti

Heb nr 2 nieuw liggen voor mezelf voor pakjes avond..mmm
Gr Rina

Classique - Jean Paul Gaultier

Heerlijk! Heb ik pas gehad van mijn man. Op verzoek hoor, want het is mijn favo luchtje. Tot nu toe had ik steeds testertjes op de kop getikt, vond het zo duur. Maar we waren onlangs 3 jaar samen en de avond er voor ruzie gehad (bleek achteraf ook door zwangerschapshormonen te komen ) en toen kreeg ik 'em. Me happy!

Groetjes, Marisa

Angel is mijn favoriet.

De standaard Angel heb ik toen van mijn man gekregen. Zo'n grote fles in een stolp zeg maar. Die is nog lang niet op. Daarbij heb ik ook Innocent van Angel. Die vind ik ook echt heerlijk

groetjes Linda

Hoi!

Mijn favoriete luchtje is en blijft:

J'Adore van Dior.

Ik heb nog wel een aantal andere luchtjes maar deze blijft toch favoriet.

Groetjes,
Maike

Life by Esprit, ruikt heerlijk en de prijs is niet duur  

Terug
Bovenaan