Wat is jullie smoes met oud en nieuw??

Hi,

De titel zegt het al natuurlijk; wat hebben jullie als smoes dat je geen alcohol drinkt?
Wij zijn uitgenodigd bij de buren samen met de rest van de buurt. Nu zijn er al een aantal mensen aan het peilen of er een tweede komt bij ons. Dus ik moet erg oppassen....
Dat ik moet rijden is geen optie want ik kan er kruipend naartoe! Hebben jullie nog een paar goeie?

Groetjes Sas zw van nr2 8 wk en 2dagen

P.S. valt trouwens ook niet mee om mijn razendsnel groeiende buik en pamela's de hele avond onder controle te houden vrees ik!

Hee,
voordat ik zwanger was heb ik een darmontsteking gehad, heb er nog steeds last van (dus denk om mn eten, vooral nu!) maar mocht toen ook minder alcohol drinken dus geef dat nu ook op als smoes.
Mijn schoonvader had het bijna door met kerst :$
Greetz Jan 5 wkn 3 dgn

Met Kerst ben ik naast mn man gaan zitten, allebei met een glas rode wijn naast elkaar op tafel. Af en toe doen alsof je een slokje neemt, maar intussen dronk mn man beide glazen leeg. Werkte echt prima!

Wij gaan het met oud en nieuw, aan de vrienden waar we het mee vieren vertellen... O.a omdat ik het echt niet kan verbergen. Wij gaan ook bij vrienden 1 straat verder oud en nieuw vieren, dus met de auto gaat niet op... heb geen zin om me in allerlei bochten te wringen. normaal spuug ik niet in een wijntje ;)
Suc6 allemaal! En het voelt gewoon goed...

Ik drink géén alcohol, al een jaar of 10 niet meer, dus dat komt mooi uit, alleen moet ik uit kijken met het eten....ik eet al een tijdje géén filet american meer, maar de meeste weten dat ik het erg lekker vind! Ik heb van de week zelfs twee slokjes gluhwein genomen en toen gezegd dat ik hem helemaal niet zo lekker vond. Ik realiseerde me ook te laat dat ik misschien zwanger kon zijn, maar goed.

Nu hopen dat ik niet teveel ga uitdijen....ben namelijk wel aangekomen, maar gooi het even op de stress van de afgelopen tijd! Ik hoop dat ik m'n mond nog kan houden!

ik drink zelf nooit, tis hier nog niet algemeen bekend, maar dit gaan we nu wel doen, dus hier zal t niet opvallen dat ik niet drink....

Succes allemaal!

gr. Saskia.

Terug
Bovenaan