Wat is jullie uitgerekende datum?

Hè Augustus-mama,s,
Ik ben benieuwd wat jullie datum is en hoe jullie je voelen nu??
Mijn datum was 25 augustus, maar mijn keizersnede is nu gepland op 16 augustus.Ik voel me goed, alleen af en toe wat opvliegers, krijg het dan ineens heel warm, en ik heb iets vaker harde buiken.Maar ik mag niet klagen, vind het nog heel gezellig met die kleine in mijn buik! Hoe vergaat het jullie allemaal???
Liefs,

ik ben 9 augustus uitgerekend, aanstaande maandag dus. Maar er gebeurd hier nog zeer weinig op 2 a 3 harde buiken op een dag na.
Vanmiddag naar de verloskundige en dan ga ik toch wel aangeven dat ik het vrij zwaar vind worden.
Maar 1 ding is zeker over 2 1/2 week hebben we weer een prachtige dochter bij, en daar word ik dan wel weer helemaal blij van.

groetjes Miralda

zondag 15 augustus ben ik uitgerekend, vanmorgen nog naar de verloskundige geweest, heb nog geen ontsluiting, dochterlief is wel helemaal ingedaald in de bekken, ze kon het hoofdje voelen inwendig, denkt dat het komende week wel komt. Heb wel heel veel harde buiken per dag, ondanks veel rust. Ben benieuwd. Iedereen die moet bevallen eerdaags, heel veel voorspoed gewenst.

groetjes Annet

Ben donderdag 12 augustus uitgerekend. Voel me flink beroerd. ben snipverkouden heb hoofdpijn en slaap bijna niet meer. Loop s nachts te spoken in het huis. Heb al twee weken enorm veel harde buiken en veel steken. Hoop dat verloskundige me gaat strippen morgen maar dat moet ik wel ontsluiting hebben. Dus we wachten de controle van morgen maar af. Maar ik vind het echt zwaar worden nu. Die slapeloze nachten breken nu echt wel op.

Nou lekker opbeurend he
Iedereen veel sterkte gewenst die binnenkort moet bevallen

Ben 20 augustus uitgerekend.
Heb veel harde buiken vooral s'nachts.
Vindt het nog wel gezellig met mijn kleintje in de buik maar ben inmiddels ook erg nieuwsgierig!
Vindt het nu ook wel spannend worden;)
Iedereen succes met bevallen dat het maar vlotjes mag verlopen!

Liefs Pupke

Ik ben 21 augustus uitgerekend.
Begin er nu wel echt naar uit te kijken dat hij komt.
Slaap slecht, en heb erg veel last van steken en krampen in mijn buik. Dus... laat maar komen!

Groetjes

Morgen ben ik uitgerekend!!! Heb sinds vanochtend 6 uur oefenweeën. Hoop dat ze doorzetten, maar is beter dan de afgelopen dagen dat we dachten dat het wel inleiden zou worden.
Hoop dat ik deze zwangerschap normaal kan afsluiten, want het is zo spannend geweest. Ben nu met een deel van de medicatie gestopt en dat is best eng.

Op de hyves:http://augmam2010.hyves.nl/ staat ook een goede lijst van wie wanneer uitgerekend is trouwens.

Succes allemaal en horen het wel.
Groetjes van Yvanka

Terug
Bovenaan