Wat is leuk om te doen? ..just the 2of us..

A

Anoniem

Guest
Heb ik net een afspraak met mijn moeder gemaakt dat Tyche een keer komt logeren omdat de nachten ons echt opbreken, slaapt Tyche vannacht heerlijk door... zucht.
Ik niet want onbewust lag ik maar te wachten tot ze weer zou gaan huilen..

Maar goed. Mijn moeder wil Tyche vrijdag op komen halen en dan blijft ze een nachtje daar logeren.

Kans dus om aan ons huwelijk te werken haha. Klinkt wel heel erg maar het valt wel mee hoor.

Maar ik wil wel iets leuks doen met manlief maar wat??
Iemand misschien idee-en? Behalve op tijd naar bed???

Groetjes Kirsten

Uit eten, theater, zelf koken, glaasje wijn, lekkere hapjes, boek een hotelletje, praat uitgebreid bij........... en slaap lekker uit zaterdag. Ik noem maar wat!

Vooral niet te ingewikkeld, neem de tijd voor elkaar, geniet van de rust enne Veel Plezier!

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Ik weet niet hoe uitgebreid je het doen wil, maar ik ben met Ruben toen een nachtje in het kuhrhaus geweest, met daarna een dagje (naakt!!)-kuuroord. Dat naakte wisten we gelukkig niet van te voren, maar we hebben een supertijd gehad.
Verzin iets wat manlief en jij leuk vinden zoek er een (desnoods heel goedkoop) hotelletje bij in de buurt....
Succesplaatsen zijn natuurlijk scheveningen, maastricht, groningen enzo.
Wees creatief. Je kunt vast wel iets bedenken, en dan een beetje vaart erachter zetten, het lukt je vast! Het is de moeite waard! (werken aan de relatie kost nou eenmaal enige inspanning, maar is zeeeeer de moeite waard).
Liefs Nelleke

Hiya!

Je kan naar de plek gaan waar jullie je eerste "afspraakje" hadden (tenzij je elkaar in Spanje hebt ontmoet ofzo hihii)
Of ga lekker met z'n tweeen in bad, met een glaasje wijn.....of kijk een film die jullie al lang wilde zien, maar geen tijd voor hadden.
Of sleep alles lekker naar de slaapkamer (avondeten, wijntje videotje, snackje) en doe een hele avond lekker 'cocoonen"
haha weet zeker dat je wel met wat leuks komt.

succes, ilja

Sauna! Lijkt me heerlijk, lekker wat eten, kletsen en misschien wel een uurtje langer slapen.

En dan snel jullie kindje weer halen, want ondanks de super avond, heb je die onwijs gemist!

Fijne avond en  groetjes,
Cynthia

Wij pakken af en toe op een vrijdag wel eens een saunaatje. Julian is dan op het kinderdagverblijf. Wij gaan dan al einde van de ochtend er heen, daar lekker lunchen, zweten en luieren. Heerlijk hoor, zo'n dagje!

Wat me ook lekker lijkt is uitwaaien op het strand of een dagje naar een eiland, maar ik weet niet waar je woont en of dat haalbaar is op 1 dag. Of een keertje lekker uit eten en een theatertje pakken, ook leuk!

Ben benieuwd hoe het uitpakt! Laat je het weten?

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan