wat is (lijkt) het toch oneerlijk!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik moet even m'n ei kwijt....Na mijn  miskraam  (17 februari 2006, 8 weken zw.) is mijn kinderwens (voor m'n 2e) alleen maar groter geworden. Afgelopen maand had ik een cyclus van 39 dagen (gemiddeld 35), dus het zou gekund hebben, maar nee, helaas, ik werd weer ongi.  Maar sinds februari hoor ik alleen maar weer meer mensen die zwanger blijken te zijn.....En vanavond belde een goeie vriendin, ze blijkt ook zwanger te zijn, 12 weken, precies ook allemaal rond de tijd dat ik mijn kindje zou krijgen.....dan voelt het echt of ik door de grond kan zakken.....ik gun het ze echt allemaal.....maar die wens die ik (en m'n man) koesteren wordt dan wel weer even flink onderstreept......

Succes allemaal,
Rachelathomenl

hoi   ik snap   helemaal wat je bedoelt. Sinds mijn vriend en ik er mee bezig zijn, lijkt iedereen al zwanger te wroden. een goede vriendin van mij die   het nooit over kinderen had, is plots zwanger, harstikkel fijn voor haar natuurlijk, maar ik had wel even zoiets van: waarom zij al wel (zo snel). een adnere vriendin belde laatst dat ze een nieuwtje had: mijn eerste gedachte: nee he, zij toch ook al niet? het nieuws was dat ze ging trouwen, dus ik was eingelijk al opgelucht. raar he? Ook al zijn we nog maar kort bezig, lijkt het wel of we door iedereen ingehaald worden wat dat betreft. Geeft een beetje onrustig gevoel bij mij.
sterkte en succes, gewoon maar doorgaan

Hoi hoi,

Spuw maar even je gal hoor! helemaal niet erg, ik kan het echt heel goed begrijpen!

Ik zou het ook moeilijk vinden om na mijn miskraam te horen dat iemand anders om je heen zwanger is. Je betrekt dat soort dingen altijd op jezelf. Maar je moet maar zo denken dat je waarschijnlijk een miskraam hebt gekregen omdat er iets niet helemaal goed zat en dat daarom je lichaam het af had gestoten. Als de natuurlijk niet 'zo goed' zijn werk had gedaan had je misschien tegelijk met je vriendin bevallen maar had je een kindje gehad waar iets mee aan de hand was. Omdat je al een kindje hebt (en ik zelf 2) weet je dat het allerbelangrijkste is de gezondheid van je kind.

Dus probeer maar te denken dat jij het straks nog te goed hebt. Misschien iets later als je had gewilt maar het komt... heus!

Sterkte
Heitje

Hoi!

Ik denk dat wij allemaal hier heel goed begrijpen hoe je je voelt hoor!
Van iedereen hoor je dat het lijkt...of lijkt...het is gewoon zo..dat ze allemaal maar zwanger worden en wij niet....
Maar eens komt die tijd voor ons ook hoor!
Heb daar vertouwen in en verlies de hoop niet!!
Hoop doet leven toch?
Succes meid!

Liefs Linnepinnie

Hoi!

Heel herkenbaar, ook ik heb die gevoelens regelmatig. Vind het ook oneerlijk dat er mensen zijn die ongewenst zwanger raken terwijl wij allemaal zo ons best doen! Vrienden van ons zijn ook in verwachting. Zij krijgen als het goed is in juli hun kindje. Ik zie er nu al tegenop om op kraamvisite te gaan. Erg he!

In ieder geval heel veel succes en probeer positief te denken, dan probeer ik dat ook!

Hoi, hoi,

Ook ik herken je verhaal en gevoel. Het is niet leuk als iedereen om je heen zwanger is en jij maar steeds moet wachten. Het lijkt me voor jou nog moeilijker omdat je een miskraam hebt gehad. Nu je vriendinnen rond dezelfde tijd zijn uitgerekend ga je misschien steeds denken: toen had mijn kindje ook.....

Veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger wordt!

Groetjes, Tessje.

Terug
Bovenaan