Wat is mijn cyclus nou?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi,</p><p>Hopelijk kunnen jullie mij helpen mijn cyclus uit te rekenen want ik snap er niks meer van.</p><p>18e ongesteld tm 23e (februari)</p><p>5 maart vruchtbaar</p><p>10 maart lh piek</p><p> </p><p>17 maart lichte bloeding</p><p>18 maart ongesteld geworden tm vandaag 22 maart.</p><p> </p><p>Dit is heel kort mijn cyclus van deze maand, ik ben echter een week te vroeg ongesteld geworden waardoor ik het niet meer snap.</p><p>Iemand die kan helpen?</p><p>Lieve groet,</p><p>Carmen</p>

Opzich heb je een mooie cyclus van 28 dagen, alleen snap ik niet wat je met 5 maart en 10 maart bedoelt? Heb je 5 maart gemeten (testen, temp) dat je vruchtbaar was? Of zei een app dat? 

Hoi Carmen wat mij geholpen heeft is de mijnkalender app. Daarin kan je alles in zetten en weet je ook wanneer je eisprong is. Succes ermee 

Hoi Carmen wat mij geholpen heeft is de mijnkalender app. Daarin kan je alles in zetten en weet je ook wanneer je eisprong is. Succes ermee 

Terug
Bovenaan