Wat is mijn (ons) lijf toch raar......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Zoals ik al eerder schreef, is het de vorige ronde niet gelukt. Volgens mij had ik 5 januari mijn eisprong, maar ik werd de 18e al ongi :-( Een cyclus van 27 dagen dus. Ik had mijn eisprong toen heel goed gevoeld.

Als het goed is, had ik afgelopen woensdag, 1 feb dus weer mijn ei, maar dit keer voel(de) ik nagenoeg niets......
Ik had vorige maand ook heel veel zin in sex rond de eisprong, maar dat is deze maand ook een stuk minder....

Al met al hebben we wel vrijdag (27), zondag (29), woensdag (1) en gister geklust.......
We klussen nog maar even verder tot half februari, je weet maar nooit ;-)

Ik snap er in ieder geval maar weinig van.......

Kan me van m'n vorige zwangerschappen ook niet meer herinneren of ik toen m'n eisprong kon voelen (dacht bij de 2e wel) en ook niet of ik me anders voelde (meer zin in sex enzo....)

Kortom, ik moet gewoon afwachten (en lekker verder klussen....)

Wilde het alleen even van me afschrijven ;-)

Toch fijn zo'n forum!

Hai meid,

Wat verwarrend allemaal hé? De één voelt indd wel z'n eisprong en de ander niet....Dus daar is helaas ook geen peil op te trekken...Ik hoop voor je dat het deze ronde raak zal zijn! Gewoon lekker verder klussen :) en wie weet...

Succes! Liefs Lynn.

Ik snap er ook allemaal niets meer van, kan je dus niet helpen. Het zit af en toe zo vreemd in elkaar, ons lichaam! Ik denk het de ene ronde ook helemaal te snappen en vervolgens de andere ronde er geen barst meer van te begrijpen.
Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!

En het klussen moet leuk blijven hè?! Dus lekker doorgaan-:)

Thanks meiden! Ondanks dat ik nu niet dat gevoel van meer zin in sex heb, is het klussen nog steeds leuk hoor ;-)

Verwachtte trouwens ook niet dat iemand me zou kunnen helpen, wilde gewoon even mijn verhaal kwijt, haha.

Time will tell ;-)

Hoi, Ik kan me soomige dingen ook al niet meer herrineren van de zwangerschappen maar weet nog goed dat ik mijn eisprong meestal voelde omde maand. 1 maand wel en de volgende weer niet, hoe dit kwam!!! Dus het zou opk kunnen dat je hem niet gevoeld hebt.

Succes..

Terug
Bovenaan