wat is Nod

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Misschien een stomme vraag maar wat is Nod?
Heb ik nog nooit van gehoord terwijl ik al een keer zwanger ben geweest.

Groetjes
Chantal

Hoi Chantal,

Had ik ook hoor toen ik net op dit forum kwam! Nod =Niet Ongesteldheids Dag, dus zeg maar de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden maar dat je hoopt dit niet te worden!

Ik ben trouwens Sandra, 30jaar en wij zijn in de 2e ronde voor ons 2e kindje bezig. Ben helaas afgelopen weer bezocht door de rode duivels (ongesteldheid) en mijn nieuwe NOD zal zijn op 25 aug!

Ben jij allang bezig?

Groetjes San

hoi San,

Bedankt voor je uitleg nu kan ik tenminste ook mee praten.
Ik hab al een zoontje van 3 jaar en we zijn bezig voor een 2e.
En dit is ronde 2 waar we nu in zitten. Moet vandaag ongesteld worden, en ik ben het nog niet maar de dag is nog niet over dus hopen dat ik het niet word.

Groetjes Chantal

Hoi hoi,

Nou ik hoop met je mee hoor! Zou natuurlijk fantastisch zijn als het al in de 2e ronde raak is! Zelf hoop ik ook dat het snel gaat lukken. Bij mijn dochter was het de 2e ronde raak. en bij jou? Is het de 1e keer een beetje vlot gegaan?

Spannend hoor!   Hou ons op de hoogte he!

Hoi,

bij mijn zoontje was het ook in de  2e ronde raak.
Dus ik hoop het nu ook.
Ik hoop voor jou dat het ook snel raak is, jammer dat je net ongesteld bent geworden anders waren MISSCHIEN tegelijk zwanger . (Anders volgende maand)

Groetjes
Chantal

Hoi,

We gaan ons best weer doen de komende dagen! Hopelijk is het dan inderdaad weer de 2e ronde raak!!!

Groetjes San

Terug
Bovenaan