wat is nod??

sorry hoor, maar ik heb er nog nooit van gehoord, kan iemand mij vertellen wat nod is??
beetje stom misschien want ik heb al twee kinders en gaan nu voor de derde, maar tis voor het eerst dat ik hier berichten lees en ik kom dat steeds tegen, is het soms de eisprong?? shame on me, maar bedankt
groeten Noza

de  dag dus dat je eigenlijk weer ongesteld moet worden, maar het niet wilt of wordt omdat je zwanger bent!
had gisteren een hele  echte NOD, want zwanger!!!!

Succes jij met nr 3!

groetjes,
Mienetje

bedankt 1981??? dat schept wat duidelijkheid,
weet jij misschien wat het betekent ,ik had vanochtend beetje menstruatie kramp, is de eisprong al geweest of was dat de eisprong? en ben ik dan al te laat met klussen??Ha ha, wij gaan namelijk voor de derde maar bij de eerste 2 heb ik dit nooit gevoelt of ik ben het al vergeten, ik ben in ieder geval net zo ongeduldig als bij de eerste 2,denk je dat je na twee kinders alles weet...not!! in ieder geval bedankt en jij ook veel succes, iedereen trouwens!!
groeten Noza

Hej Noza,

Ja nu vraag je me wat. Wij gaan voor de eerste en zijn pas in ronde 1 dus veel weet ik er ook niet van.

Ik kan je alleen vertellen dat ik menstruatiepijn kreeg een week nadat ik gestopt was met de pil (dus na mn menstruatie). Ik vroeg de meiden wat dat was en die zeiden bijna allemaal dat het ontpillen was. Beetje jammer....

Toen ik nog aan de pil was kon ik heel goed mn eisprong voelen..aan de ene kant van je buik in mn lies. Niet echt een pijn als je  menstruatie maar meer een soort zachte lang aanhoudende steek  (lastig uit te  leggen)  Nu heb ik niets gevoeld.  

Als je de eisprong voelt (of denkt te voelen) adviseer ik je....KLUSSEN!!! Dan weet je in ieder geval dat je zwanger KAN worden inplaats van te denken..had ik maar....

Succes ermee!!

Knufje

hai knufje, vanavond ga ik hem verleiden, want je weet maar nooit he??
hopelijk is het bij jou ook snel raak, tis ook raar, ik heb nog nooit eerder mijn eisprong kunnen voelen en nu al voor de derde keer, we klussen aleen niet zo heel veel de laatste tijd omdat we zo moe zijn,onze jongste slaapt 's nachts heel slecht, maar vandaag moet het HA HA HA...
 Bedankt , en de groetjes van Noza.

Terug
Bovenaan