wat is normaal??????

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben nieuw  hier.   Heb al veel gelezen op dit forum het is fijn om te weten dat  je dan  niet de enige bent die er zo mee bezig   is.Ik heb een zoontje van 1 jaar en 2 maanden graag willen wij nog een kindje zijn al een tijdje bezig  .  Maar zoals al veel gezegt is je lichaam   kan je goed voor de gek houden. mijn nod is op maandag 25 sept maar ik ben zins 19 sept bloed aan het verliezen nou weet ik dat dat kan   maar het is nu 3 dagen en helder bloed en niet veel wat is normaal bij inestelings bloed weet iemand dat toevallig ik kan het op het net niet vinden Heb niet helemaal een regel matige ciclus meestal tussen de 25 en 28 dagen. heeft iemand hier ervaring mee of een tip op welke site ik kan kijken of welk boek.........

Hoi!!

Ik heb zelf al veel verschillende dingen gelezen..
maar hetgeen ik het meest ben tegengekomen is dat het een heel klein beetje rozig bloed is.. en echt niet zo veel..Je hoort hier ook vaak van een beetje bruinverlies.
Maar meerdere dagen helder bloed.. denk ik niet dat het dat is..

Ik ben hier niet zeker van!!Want heb er zelf ook geen ervaring mee.
Ik hoop voor jou dat het wel een innestelbloeding is!!

Veel succes !!!

Liefs Niunia

Hoi,

Ik denk eerlijk gezegt niet dat het een innestingsbloeding is, dan is het weestal niet zoveel.
Ben je soms net met de pil gestopt, dan kan het zijn dat je cyclus nog wat ontregeld is.
Ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

xxje

Terug
Bovenaan