Wat is nou de juiste cyclus?

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal, Ik ben Daniella 28jr en ben sinds december gestopt met de pil.. Op de site van babybrabbel kun je uitrekenen hoe lang je cyclus is en wanneer je het vruchtbaarst bent. Mij verhaal als volgt: Op 20-12-06 ongesteld geworden en daarna gestopt met de pil. Ik werd het weer op  31-01-07. Daar zat dus lang tussen maar ben dan ook 12 jaar aan de pil geweest. Toen werd ik op 03-03-07 weer ongi en de laatste keer was op 10-04-07 dus heb berekend dat ik zo'n 37 dgn cyclus heb.. Kan dit wel eens? Of zit ik nog steeds met de nawerkingen van de pil? Heb mijn vriendje al gezegd dat we maar elke dag moeten klussen anders weet ik niet wanneer het moet hahaha... Heeft iemand van jullie nog tips of ideeen voor mij? Snap er niks van en wil nog niet naar de dokter voor uitleg.. Alvast bedankt! En suc6 allemaal! Groetjes Daniella

het kan wel kloppen dat je een cyclus van 37 dgn hebt, dat ligt namenlijk tussen de 21 en 45 dgn dacht ik?!?
je kan ook even of www.predictor.nl kijken, hier staat ook alles duidelijk uitgelegd...

Hey daniella,

ik kom ook op 37 dagen, maar ik denk dat het nog wel even schommeld bij jou. Dat had ik in het begin ook toen ik gestopt ben met de pil. Ik ben blijven hangen op een cyclus van 28 dagen.

Groetjes Yvonne

Dank je wel zal meteen even op die site kijken.. Ben blij dat ik niet de enige ben! hahaha.. Groetjes Daniella

Terug
Bovenaan