wat is nou goed??

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

ik ben in juni gestopt met de pil. Maar voor mij zijn sommige dingen nog niet helemaal duidelijk. Als je met je geklust hebt ga ik altijd meteen naar het toillet. Is dit goed of kan je beter even wachten? Heb namelijk nogal snel last van blaasontstekingen en ga daarom meteen naar de wc. En wat kan je innemen om net even iets vruchtbaarder te worden??

alle tips zijn welkom

dankje wel

Hoihoi!

Het schijnt dat je beter niet meteen naar de wc kunt gaan, maar dat je beter nog even een halfuurtje kunt blijven liggen om de zaadjes de kans te geven lekker door te zwemmen in plaats van dat ze meteen uitgeplast worden! Maar als je snel een blaasontsteking hebt, kun je misschien beter even je huisarts bellen om te kijken wat die er van zegt, want daar heb ik geen ervaring mee.

Liefs en succes,
Mitsj

Hi hi,.

Ik moest ook altijd meteen naar de wc maar zorg er anders voor dat je vlak voor t vrijen naar de wc bent geweest. Na t vrijen idd de beentjes omhoog (evt kussen onder je billen) en zo een minuut of 10 blijven liggen. Daarna gewoon naar de wc. Weet niet of het verschil maakt maar bij mij was het wel in 1 keer raak! ;-)

Groetjes & succes!

Hoi hoi,

Ik heb ook snel last van een blaasontsteking en ging dus ook altijd naar de wc. Mijn ha heeft gezegd dat ik een minuut of tien moet blijven liggen en dan gewoon naar de wc kan gaan. Misschien een rare vraag maar heb jij ook een orgasme ? Dit scheelt ook heel veel hoor. Als je na je mannetje klaarkomt heb je er veel minder last van. Haha misschien een beetje direct hoe ik het nu zeg maar, ik kreeg deze tip hier ooit ook en bij mij werkt het ook ....Succes verder

Happy xxx

hahaha ik twijfelde even heel erg aan mezelf:
er is hier nog een happy1975!!!!
ik vroeg me al af: ''huh heb ik vanmorgen echt hierop gereageerd?? weet van niks'' ;)

Hoi hoi, is misschien een beetje vreemd, maar als je echt zo snel last hebt van een blaasontsteking, kan je misschien aan je mannetje vragen of hij voor het vrijen even een douche neemt of plaatselijk het een en ander wast... Ik heb het namelijk ook een tijdje gehad, volgens mijn ha kwam dat doordat hij dan een bepaalde bacterie bij zich heeft waar jij niet tegen kunt. Kleine moeite, groots gebaar!
Volgens mij is het idd ook beter om even tien minuutjes te wachten en om op happy te reageren of voort te borduren, als je tijdens deze tien minuten nog een keertje een orgasme kan hebben, helpt dat de zaadjes naar boven te stuwen, wat de mogelijkheid tot bevruchting weer vergemakkelijkt!

Ik hoop dat je er iets aan hebt, maar mocht je nog twijfelen, bel dan even met de ha, die weet meer van dit soort dingen!

Sterkte!

hey hallo,

mijn mannetje mag zich altijd even poetsen voor hij naar mij mag kijken . Ik doe meestal ook als ik op het toillet zit even het laatste werk als je snapt wat ik bedoel. Schijnt ook te werken tegen blaasontsteking. Maar momenteel heb ik het al 1,5 maand. Bah. En met die anti shit bevorderd mijn stil verlangen zeg maar ook niet.

Maar ga vanavond een extra kussen op bed liggen

Terug
Bovenaan