Wat is nou het beste om te klussen?!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik zie overal staan veel klussen e.d

Wat is nou eigenlijk eht beste?!

De een zegt elke dag een onderzoeker beweert weer 2 tot 3 dagen in de week.

Heeft iemand een idee?

wij klussen ong. 1x in de twee dagen en rond mijn ei zo'n 4 dagen even elke dag. maar ik weet het niet hoor, wat beter is ben nog steeds niet zwanger. dus ik zal toch wel iets verkeerd doen hahaha.
ik zit op dit moment in ronde 5 dus ik begin nu zo langzamer hand wat ongedulgiger te worden. sorry dames die al langer bezig zijn maar het is maar een gevoel groetjes famke

Durf je ook niet te zeggen wat je het beste kunt doen.

De een zegt om de dag de andere zegt het kan elke dag. Ik probeer er toch altijd rekenig mee te houden maar vaak denk ik als we het om de dag doen dat we misschien de dag dat het belangrijk was overslaan!

Nou ja, je kunt er geen pijl op trekken. En ik dacht gisteren wat the heck we hebben het dus 2 dagen achter elkaar gedaan, och wat zou het. Dat neemt niemand ons meer af toch?

Als je weet wanneer je je eisprong hebt, kan je het het beste vaak 1 en 2 dagen daarvoor doen. Zaadcellen blijven langer leven en liggen dan al  te wachten op de eicel. De eicel zelf maar 12 tot 24 uur. Succes..

Ja die theorie klinkt mooi, gisteren en eergisteren geklust en ik geloof vandaag mijn eisprong. Heb nog geen testen die bewaar ik voor de volgende ronde!

groetjes
talke

Hallo Neo,

In de bieb kun je het boek vruchtbaarheid lenen, staan superhandige tips in, heb het ook eens gebruikt om zwanger te worden. En het is gelukt!
Vanaf de 10e dag een week lang om de dag klussen!
Ik zou zeggen, en succes ermee hé!!

Groetjes Jeany

Terug
Bovenaan