Wat is nou NOD

Sinds februari ben ik gestopt met de pil en heb een paar weken gedacht, ach, we zien wel. Gister voor het eerst een test gedaan maar helaas.... Was zo teleurgesteld dat ik achter m'n pc ben gekropen. Nou zie ik overal staan dat mensen op hun NOD wachten (of juist niet?). Misschien blond hoor maarreh, kan iemand mij vertellen wat het inhoud?

Aha, dat verklaart een hoop. Kwam er ook net achter wat klussen is. Vond iedereen al zo handig. ahum, voel me ook even niet zo briljant. bedankt voor je reactie...

Ach, je leert zo lezende. Je ontdekt ook dat je met gemak zo een uur zit te mailen.
Maak je nog maar niet druk. Ik ben al 2 jara niet ongesteld. Dat is enger, maar ik durf niet naar de dokter. Heb zelf doktortje gespeeld en heb daar spijt van.. Toch durf ik nog niet naar de dokter.Succes meiske!

hoi,

voor mijn eerste zwangerschap was mijn menstruatie zeer onregelmatig, en terwijl ik dus dacht dat ik ongesteld was, en daar over sprak met mijn huisarts bleek ik dus al zwanger te zijn, binnen 3 maande na het stoppen met de pil, overmoedig dacht ik nou dat gaat de 2e keer ook zo, maar helaas werd ik niet ongesteld, ik heb jaren lang gedokterd met met primolut, clomid in verschillende doses en hormooninjecties totdat ik het na 5 jaar spuugzat was, heb een aantal maande pause ingelast, ben gigantisch veel afgevallen en dacht vorig jaar november laat ik maar weer eens naar het ziekenhuis gaan, voor de resterende behandelingen en uiteindelijke ivf, maar ik werd weer niet ongesteld, en wat bleek nou, ik na 2 weken testen was ik dus gewoon hardstikke zwanger en helemaal spontaan dus... leer van mijn verhaal en praat erover met je ha, die kan je doorsturen naar de gyn, hoe eerder hoe beter!
veel succes sandra 23+5

Terug
Bovenaan