wat is nou waar en wat niet ?

zat even wat te google over wat de bevalling zou opwekken..ben niet zo van die bakerpraatjes maar ben toch eens benieuwd naar jullie ervaringen ermee!
aangezien we straks met 40 weken mischien nog geen kindje in de armen hebben wil ik toch eens weten wat dan te proberen valt ;-)

dus laat maar eens horen die verhalen en evt ervaringen met ananas,wonderolie en die dingen ? ?!!!

Liefs Kim
36wkn

Hoi Kim,
Ik hoor bij de januariclub, maar kreeg uiteindelijk een decemberkindje.
11 dagen te vroeg, dus nog niet op gerekend.
Ik begon de dag met een stevige vrijpartij met manlief. 's middags een wandeling gemaakt door de sneeuw, 's avonds chinees gehaald, want ik had niet zo veel zin om te koken. je krijgt dus altijd erg veel bij de chinees, dus best veel gegeten.
's avonds om 22.15 had ik mijn eerste wee. Ik dacht eerst nog dat ik buikkrampen had van de chinees (haha). Mijn man zei nog, laten we maar gaan slapen, dan gaat het wel over. Nou het ging dus niet over. 5,5 uur later had ik mijn zoon in mijn armen.
Ik zat dus ook binnen 2 uur op 10 cm ontsluiting.
Of bovenstaande eraan meegholpen heeft weet ik niet, maar ik had enkele dagen ervoor al wel een heel rustig gevoel. Ik was er klaar voor en zei nog tegen mijn man, van mij mag hij komen dit weekend. Het werd dus maandagochtend vroeg.
Succes met de laatste loodjes.
Liefs, Petra

Helaas , worden het niet voor niets bakerpraatjes genoemd. Ik heb toen bij mijn vorige zwangerschap echt bijna alles geprobeerd en niks heeft toen geholpen.
Een stevige vrijpartij niet, lange wandeling niet, trap vaak op en neer lopen ook niet, bitterlemon of het hart van een ananas eten ook niet, gekruid eten ook niet. Een stuk fietsen ook niet. Oh en een orgasme tijdens de vrijpartij heeft ook niet geholpen.( integendeel, het deed alleen maar pijn) Want yordi is pas geboren met 41w5d. Nadat ik de dag ervoor een 3e strippoging van de gync had gehad.
Wonderolie zou ik sowiso niet proberen als ik jou was. je kunt er hele erge buikkrampen van krijgen zonder dat het wat voor je buik doet.

Liefs marielle 34 weekjes

haha zoals je zelf zegt bakerpraatjes genoeg......

wel weet ik dat in de gel die ze gebruiken bij wee opwekkers dezelfde stof zit als in sperma maarja dan moet je baarmoeder er al rijp voor zijn wil het werken en wrs in het zkh hebben een hogere dosering dat dat de mannen bij zich dragen haha

Ik weet niet of het bij mijn wat heeft doorgezet, maar we hadden in mijn vorige zwangerschap zon groot zwembad gekocht voor in de tuin, en die had mn man gevuld... en op die dag 26 Mei was t zo heet dus wij zwemmen maar het water was echt ijskoud.... toch ben ik er een stukje ingegaan tot mn borsten...en snachts zijn mijn vliezen gebroken... ????? of het wat heeft uitgemaakt weet ik niet maar vond t wel toeval want ik was pas 14 Juni uitgerekend! Dus misschien ff met je billen in de sneeuw (mocht het er liggen hhahahaa)

Wij hebben een paar uur voor de geboorte van mijn dochter sex gehad. En ik dronk de vanaf 38 weken frambozenblad thee. Dat schijnt ook te helpen. Het is niet te zuipen, maar het proberen waard. Dus geen frambozen thee, maar frambozenBLADthee.

Terug
Bovenaan