wat is nou waar??

nou lees ik ineens ergens(pff ben echt dement hoor) dat je geen warme kruiken in je bed moet leggen en niet warm in bad mag omdat het slecht zou zijn voor de baby???

nu ga ik altijd in bad zo rond de 40 graden(liefste net iets warmer nog) en neem eigenlijk de gehel zwangerschap al een kruik mee naar bed... zo warm water zak met gekookt water.....

hmmmmmmmm waarom zou dit slecht zijn?? kleine doet het nog steeds is a live en kicken hahaha

wie ow wie kan me dat uitleggen??? moet 3 feb naar de vk en zal het vast vergeten te vragen hahah

liefs Daan

Volgens mijn info mag je wel warme baden/douches of zelfs sauna als het maar niet te lang is. wat dan te lang is weet ik niet precies maar ik dacht dat 10 minuten de grens was....
of het echt slecht is voor de baby vraag ik me af, ik dacht dat het erom ging dat hij/zij het dan te warm krijgt en dat niet prettig vindt..

een warme douche voor het slapen gaan wordt juist in allerlei boekjes aanbevolen...

een kruik bij je voet kan dus zeker geen kwaad, maar bij je buik zou ik even navragen bij je VK inderdaad!
xMarij

Hi,

Ik heb er nog nooit van gehoord dat je niet in een warm bad mag of geen kruik. Juist als je last hebt van bijv. harde buiken kan een warme kruik je helpen die te verlichten. En wat denk je als je weeën krijgt? Dan helpen een warme douche of kruik ook.

En ja, dat van de sauna dat mag ook (mits je dit voor de zwangerschap al gewend was).

Maar navragen kan nooit kwaad.

Gr. Tamara.

hey!!!

ik heb er ook nooit van gehoord..ik douche altijd heet..dit omdat ik zoon kou kleun ben..dit vind ik juist ontspannend!!! ook die kruik lijkt me onzin..want mijn gynaecoloog gaf me juist als tip om bij voorweeen een kruik tegen mn onderbuik te leggen!
dus trek je er niet teveel van aan meid!

Liefs Kim 33.6

Ga jij maar lekker een heet bad nemen en een kruik meenemen in bed. Maakt echt niks uit.

Met de sauna kan het iets anders zijn. Ging jij altijd al in de sauna dan kan je het doen (niet te lang) maar deed je dat niet op regelmatige basis dan is het onverstandig om ineens wel in de sauna te gaan tijdens de zwangerschap. En dat is omdat het voor de baby ook vreselijk warm wordt, en die niet weet wat die met de warmte aan moet.

Er zijn veel spoolverhalen over de gekste dingen.

dank jullie wel voor jullie antwoorden!!!

ik heb de laatste tijd veel steken onderin (je weet wel) haha en leg ik s avonds weleens een kruik lekker tussen mn benen hahaha en dan gaan die steken weg!! dus vandaar die kruik!!
ik heb bij de eerste dat nooit gehad maar goed lag vanaf week 20 in stuit en nooit ingedaald geweest dus nooit druk op mn blaas gehad!!

ook hier een warm water rat!!

Ook het liefs 40 graden.....misschien inderdaad warmer.
De water kruik neem ik ook elke nacht mee naar bed en hier ook a live en kicking...

Dus laat maar even weten wat de VK daar van vind ik moet morgen ook dus vraag ik het ook ff.

Verder Sauna mag inderdaad als je het daarvoor ook deed. Dus ga ook daar nog elke week ff in.
Mijn lijf geeft echt zelf aan als het niet goed voelt.

Zelfs de zonnebank voor mijn eczeem sla ik niet over, dus weet niet welk boek of onzintijdschrift hebt gelezen?

Ben benieuwd

Liefs Mauren

Terug
Bovenaan