Wat is nu de aller duidelijkste test

A

Anoniem

Guest
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen waren de testjes allemaal zooo onduidelijk en bleek ik dus wel zwanger te zijn.
Moest de testen tegen het licht houden of buiten gaan staan en dan nog twijfel of er nu wel of geen + roze stip of wat dan ook zat.
Nu had ik gisteren mn NOD en nu nog niets te zien.
Wilde vanmiddag even een testje halen maar welke zullen we doen en welke is op dit moment het beste...

Welke vonden/vinden jullie 't beste?

Groetjes mamaloe

Hai!

Ik neem altijd Clear Blue. Is gewoon echt betrouwbaar vanaf je NOD. Heb bij mijn eerste zwangerschap hiermee goed kunnen testen en vorige week ook een goede test (+!). Het is een duidelijke test. Geen plus is niet zwanger, plus is zwanger. Je ziet het gelijk!
Ik hoop dat je positief test, succes!!

liefs
Fee Julia

Hallo
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de etos test gedaan en getest bij 1 dag overtijd, ik vond hem toen erg duidelijk.
Ik had hem nu (1 1/12week)geleden ook al gehaald maar ben toen na 5 dagen overtijd ongesteld geworden heb de test toen nog niet gedaan. Deze mag nog in de la blijven liggen wachten.
Maar goed ik vond hem dus wel duidelijk maar daar zijn de meningen over verdeeld, maar dit is mijn ervaring ermee. ik hoop dat je er wat aan hebt.

groetjes

De digitale test van Clearblue. Zwanger of niet zwanger komt er te staan. (of een + of -)
Bij digitaal kan het niet vaag zijn!

Hoi!

De vorige keren had ik altijd die van Clear Blue. Wel duur, maar duidelijk en snel. Verder is ook een vaag plustekentje een positieve test: je kunt namelijk niet een 'beetje' zwanger zijn.

Ik heb nu voor het eerst de digitale test van Clear Blue in huis gehaald, kun je 3x testen met 1 verpakking.
Het schijnt dat deze iets langzamer resultaat geeft, maar wel in woorden: zwanger of niet zwanger: Geen gedoe met vage streepjes meer! Ik ben benieuwd hoe deze werkt, misschien vind ik het uiteindelijk wel helemaal niets... nou ja, dat zien we over  2,5 week wel... dan kan ik pas testen...

Groetjes,
Saskia

Terug
Bovenaan