Hoi Callie,
ik zag dat niemand nog gereageerd had op jouw vraag, ik dacht dan doe ik dat toch even !!
Ik heb me ook laten pendelen !!dat houd in dat iemand aan de andere kant van een computer met wat gegevens van jou (geb datum , naam ) met een pendel( soort koordje met hanger eraan ,boven een papier of bord met letters en cijfers houd en in een volledige concentratie vragen stelt.(soort glaasje draaien maar dan anders, geen geesten enzo!!
de pendel reageerd hierop door heen en weer te gaan of door rondjes te draaien.
als jij wilt weten wanneer jij zwanger wordt en wat het geslacht is en hoeveel kindjes je zal krijgen , kan zij dat vragen en dan krijg je een antwoord van bijv.:
november zwanger 2006 meisje, daarna geen kinderen meer totaal 2 kindjes (zo was het dus bij mij, ik heb al een zoontjevan bijna 3)
maarja geloof je erin of niet ??? ik half half want ik heb me 2x laten pendelen door verschillende mensen en de ander zei december 2006 jongen, daarna geen kinderen meer, dus ja wat moet je goloven ????
maar ja bij veel mensen klopt het ook dan weer!!
meid ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is voor je?
op www.mijnpoppemieke.nlkan je je laten pendelen, en bij flaironline ook maar die doen het alleen nog maar tegen een vergoeding,
succes ermee en veel liefs Prietje