wat is slapen??

heb al een paar dagen het ide dat wij niet meer weten
wat slapen is dat wil zeggen ilse mijn man en ik
er is iedere keer wel wat nu zijn we weer verkouden
dan zou het volgens he cb weer honger zijn
omdat ze steeds s'nachts wil drinken.
ik weet het gewoon niet meer wat ik nu nog kan doen. ben op .

Dat is wel heel vervelend zeg....... maarja weet je ze hebben allemaal van die fases en er is wrs heel weinig aan toe doen. En ja ik weet het een ander heeft makkelijk praten....
Maarja hoe oud zijn ze nou 8 maanden....wat verwachten we nu heel.
Neem hem maar lekker bij je in bed dat is altijd al makkelijker dan heel de tijd naar d'r kamer lopen.
Als wij verkouden zijn en onze neus zit dicht slapen we ook niet lekker worden we ook wakker en hebben we een droge mond....wij drinken dan ook wat......
Ik moet er momenteel ook wel een paar keer uit 's nachts maarja het is niet anders hoe drukker ik me er over maak hoe meer jochem dat voelt hoe meer ellende ik 's nachts heb.
Stop d'r lekker in bad met zwitsal ecalyptus,
Smeer wat luuf op geef d'r evt een zetpil.
Het weer is er ook naar kop op probeer overdag wat te slapen en anders 's avonds er lekker op tijd in!
Kop op he

liefs louise

voel met je mee, kom net van cb en daar ook aangegeven dat antonio nog twee keer snachts komt en daar zeiden ze ook, gewoon lekker bij je in bed nemen, dan slaap je tenminste nog terwijl als ik hem in zn bed probeer te houden, hijgerust een uur huilt en ik dus niet meer slaap.
hoop dat het een fase is voor die echt wel een keer over is geloof me, de oudste van mij sliep het 1ste jaar ook niet door pas na een jaar en nu slaapt hij rostvast, sterkte en als het je lukt probeer overdags wat bij te slapen

komt ook wel goed ga er nu ook uit zonder mopperen kan idd nog niet veel verwachten
moest het even van me afschrijven .
en verglijk haar te veel met de ouste nooit
slaap problemen .

@juditje--> tuurlijk mag je hier alles van je afschrijven en ik begrijp je gevoel heel goed.
En vergelijken haha ik herken het helemaal onze oudste sliep ook met 3 weken door en nooit 's nachts gekomen haha en jochem breekt alle records......
sucses he komt goed!

ja tuurlijk baal ik er wel eens van gelukkig is het hier vaak zo dat het ff een aai is en zijn speen en dat het dan weer klaar is dus dan slaapt tie al weer
En anders leg ik hem gewoon naast me in bed.
Ach en weet je als ze 18 zijn dan lachen we erom hihi

Terug
Bovenaan